Ik vind dit jasje erg leuk, maar twijfel heel erg over de kleur. Vind ze beide leuk en kan eigenlijk niet kiezen. De stipjes zijn bij de paarse roze en bij de roze paars. Ergens vind ik de roze fleuriger voor de zomer, maar toch vind ik de paarse ook erg leuk. Haha dilemma. Onze dochter heeft een vrij bleke huid, blond haar en blauwe ogen.. Wat vinden jullie? paars:
Ik vind die paarse wat mooier. De roze is fleuriger (voor zomer natuurlijk heel leuk) maar toch kies ik voor paars
Van BFC zijn ze volgens mij. Ik vind ze beide leuk haha. Zou denk ik ook voor de roze gaan. Zit hier nu in twijfel. Had vorig jaar een fuchsia trendcoat van Esprit, die stond super bij mn blonde bleekscheetje. Maar blauw/wit jasje vind ik ook leuk dus ik ga nog even rondneuzen.
Ze zijn idd van babyface. Ik twijfel omdat ze eigenlijk altijd roze heeft. Dan is paars een x wat anders.
En ik juist voor paars Ik vind contrast altijd wel mooi nl en deze roze jas is wel erg roze naar mijn smaak.
ik zou ook voor paars gaan! Vind ik iets hipper.. en juist wel mooi bij blond haar. Rose is zo voor de hand liggend... xtje wat anders en ik vind het wat stoerder!!! maar dat is mijn mening hahah
Ik zou ook voor de paarse gaan. Die roze is iets te roze naar mijn smaak. Ook denk ik dat haar blonde haartjes juist bij de paarse mooier uitkomt, meer contrast. Smaken verschillen natuurlijk.
ik vind de paarse mooier dan de roze en volgens mij staat paars ook leuk bij een lichte huid en lichte haren.
Ik vind de paarse mooier maar als je kindje blond is én een bleke huid heeft dan zou ik voor roze gaan
Oh ik vind die roze wel heel leuk hoor! Zie gelijk zo'n lief zoetig snoepkindje voor me, schattig meisje met blonde haartjes en een roze jasje. Leuk! Maareh... hoe weet je nu welke maat je moet nemen? Ik kan niet zover in de toekomst kijken, of is het wel goed te schatten? Dochter zit nu nog in 68, heeel soms 74 als het groot valt. Maar wie weet wat ze in de zomer heeft? Of loopt het niet zo'n vaart?
Wat leuke jasjes zeg. Ik heb voor ons meisje ook een knal roze jasje van vingino voor de zomer. En dat staat haar zo leuk, dus ik heb voor de roze gekozen. Alhoewel dat ik de paarse ook erg mooi vindt.