Britt wil op het moment erg graag staan,niet alleen op schoot maar ook in de box of op de vloer. Dit gaat nog met hulp van ons..ze begint zich wel op te trekken. Als ze staat doet ze dit bijna op haar teentjes, behoorlijk gespitst dus! Is dit normaal? En krijgen ze vanzelf door dat ze plat op de voetjes moeten gaan staan voor meer grip.... Groetjes Jantina
wij zijn nog lang niet zover, maar ik geloof dat het wel normaal is dat ze eerst op de teentjes staan en dat dit vanzelf over gaat op platte voetjes. joyce
Dat deed kyano ook in het begin maar nu hij stevig staat staat hij automatische plat op zijn voetjes, denk dat dat hoort, Zit britt ook in een loopstoeltje? wij kwamen er namelijk achter dat hij daar met zijn teentjes zich voorduwt dus miss komt het daardoor dat ze op haar teentjes zich optrekt...
Wij hebben inderdaad een loopstoeltje voor Britt maar ik heb haar er bijna nooit in omdat Britt nogal klein is en ze bijna de grond niet raakt Dus als het 2x in de week 20 min is dan is het veel.
onze kleine staat nu ook en aan de hand loopt zel al... in het begin stond ze altijd op haar tenen maar nu niet meer soms nog wel maar lopen gaat wel steeds beter was eerst ook op de tenen maar gaat steeds meer normaal lopen zeg maar.. denk dat het vanzelf wel weg gaat en dat het vrij normaal is
Demi begon met 5 maand al met optrekken aan mijn handen om te gaan staan , maar ze staat inderdaad op haar tenen.. Nu wil ze bijna alleen maar staan , als ik haar handen vastpak zodat ze zich kan optrekken om te gaan zitten gaat ze direct staan. Ik geloof dat het normaal is als ze eerst op hun tenen gaan staan.. Demi heeft wel een loopstoeltje maar daar zit ze eigenlijk nooit in, het is alleen maar een "sta in de weg" ding haha.. Dus ik denk niet dat het daaraan ligt.
lars ging ook eerst op zijn teentjes staan, maar heeft nu wel door dat op platte voetjes minder vermoeiend is