wat denken jullie????? Misselijk af en toe, jeuk aan rechter borst, moe, en vanaf vanmorgen heel erg veel pijn aan mijn buik/rug ter hoogte van mijn navel(iets eronder.) Ik heb volgens de positieve ovitest afgelopen do/vrij mijn eisprong gehad.... zou dit al iets met zwanger te aken kunnen hebben??? Zo ja, zou dat niet al erg snel zijn????? hihi ik heb echt geen idee, en wil ook niet te erg hopen want anders valt het zo tegen, maar ben benieuwd naar julie gedachten!
Ik zou gewoon wachten tot je NOD. Het zou nu inderdaad al te vroeg zijn om iets te voelen, aangezien je afgelopen weekend je eisprong gehad hebt. Ik ben 1,5 jaar bezig geweest met zwanger worden en iedere maand dacht ik vanalles te voelen. De maand dat ik totaal niet verwachte zwanger te zijn bleek ik zwanger. Gewoon even geduld hebben dus.
idd even afwachten meid kan evt van een innesteling zijn maar hoeft niet het is en blijft steeds spannend he
meid, symptomen voel je pas als er HCG wordt aangemaakt bij innesteling. innesterlling heb je nu nog niet zo vroeg. nog even wachten meid !! succes
Tja meid, het kan en het kan ook niet. Je lichaam kan je aardig foppen, maar als je donderdag je eisprong hebt gehad kan je wel degelijk een innesteling hebben gehad. Je ziet dan op dag 4/5. Maar wil je geen valse hoop geven. En ik ken genoeg mensen die direct na de innesteling al symptomen hadden......
Ik merk het meestal wel dat er iets gebeurt in mijn lijf, meestal een paar dagen na de eisprong. Maar veel van die zwangerschappen waren chemische zwangerschappen, die zijn wel met een test aantoonbaar (als je heel vroeg en precies op het goede moment test), maar breken daarna af. Dat schijnt erg vaak te gebeuren, dus ik probeer me meestal niet gek te maken. Anderszijds, ik heb geen idee hoe het voelt om niet zwanger te zijn, ik was het tot nu toe elke keer (dus 5 keer in het afgelopen half jaar, deze zwangerschap meegeteld). Eerlijk gezegd had ik het van die chem. zwangerschappen liever niet geweten. Dus... het kan zeker, je kan jezelf ook enorm voor de gek houden en áls het zo is dan is het nog héél erg pril. Het klinkt misschien irritant, maa je kan beter je NOD afwachten en daarna testen.
Je lijf kan je zo voor de gek houden! Het kan dus best zijn dat je uiteindelijk gewoon ongesteld wordt. Maar bij dochter wist ik het ook al heel vroeg dat ik zwanger was. Ook rond dat 17 al en dat was dus ook zo. En in de ronde ervoor wist ik al meteen dat het niet was gelukt. Bij deze baby heb ik dat nooit zo sterk gehad.
Leg dat nog eens uit, van die chemische zwangerschappen? Dan reageert je test op iets anders dan hcg?? Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het lijkt me flink misleidend.. gr, leo
Ik had al zwangerschapsverschijnselen voordat ik een positieve test had! Zere borsten, misselijk, vieze smaak in je mond enz enz.. Dus het kan goed zijn dat je al zwanger bent en daar al iets van merkt Ik heb net weer positief getest.. Heb al 2 weken deze verschijnselen.. Vorige week had ik nog negatief getest. Dus alles is mogelijk! Ben erg benieuwd!! Wanneer is je NOD? Groetjes
Berretje27.. Ik heb een paar keer testen van kruidvat gebruikt.. Maar altijd negatief.. 2 keer een test van Clear Blue en allebei positief.. Dus Clear Blue heeft mijn voorkeur
heej, Als eerste moet ik je dan natuurlijk feliciteren! Geniet ervan! Ik hoop echt dat ik dit ook snel kan melden op dit leuke forum! Ik twijfel heel erg, want die sypmtomen die ik noem zijn niet elke keer aanwizig dus het zal vast niet zo zijn.... maar de andere kant ik voel wel van alles, wat ik nooit voel... Mijn nod is 4 maarrt.... als mijn cyclus me niet voor de gek houd, mar dat kan bijna niet want ik weet precies wanneer mijn ovu geweest is...
Nou helaas denk ik niet dat ik zwanger ben, ik heb dan 3 dagen die "symptomen" gehad, maar verder weinig last nu dus ga er helaas niet vanuit.... had het wel zo gehoopt!
Meiden kunnen jullie me helpen? Afgelopen woensdag had ik een positief ovutest van clearbue. Gisterochtend naar de wc had ik een klein beetje last van doorzichtig slijm. In de middag weer naar de wc en had ik last van lichtbruin verlies. Kan het een innesteling zijn geweest? Ik heb nu wat last van hele lichte krampjes onder in mn buik Zijn nu halfjaar bezig maar volgens mij voelt t nu anders dan de vorige maanden. Bruinverlies heb ik vaak wel paar dagen voor mn ongi. Liefs Femke
Hallo Femke, Na mij weten zit er meestal 5 dagen tussen ovulatie en innesteling. Maar wie weet!!! Spannend allemaal he!
Ja ik word er echt gek van. Ik vind het raar dat ik dan al gister slijm en lichtbruin bloed had. Heb er nu geen last van. Misschien komt dat wel. Maar de krampjes vind ik ook vaag.Dat is sinds vandaag. Ik hoop voor jou ook positief nieuws!! Liefs Femke
Hoi Leonieke, Nee hoor, je kindje maakt al HcG aan voordat hij/zij innestelt. Het kan dus best dat je al positief test voordat je goed en wel ongesteld zou moeten worden. Als je een paar dagen te vroeg test kan je net genoeg HcG hebben om positief te testen voordat de innesteling helemaal goed is gegaan. Dus je bent wel zwanger, maar het is zó pril dat het nog heel goed mis kan gaan (waardoor je bijv. een dag later al negatief test). Ze schatten dat dat in ongeveer 60% van de gevallen gebeurt. Waarschijnlijk ligt het werkelijke % nog hoger. De bevruchting is het probleem niet, het gaat om de innesteling en de kwaliteit van de bevruchte eicel. De meeste vrouwen merken hier niks van, behalve als ze vrij vroeg testen. Je kan er wel meer over vinden als je googlet op bio-chemische zwangerschappen. Over testen: Indrooglijntjes? Vals positieve Zwangerschapstesten en Dipsticks? over chemische zwangerschap: Fertiliteit.info - Intens verlangen naar een kind Vrouw en Gezondheid berichten voor Januari, 2006: Re: zwanger.....maar mag het blijven deze keer? What Is A Chemical Pregnancy? Chemical Pregnancy - A Very Early Miscarriage Ik hoop dat je zo genoeg info hebt