Hoi Eveline, Ik weet het echt niet meer. Daan kreeg tot hij 6 maanden was 4 flessen. 7.00 eerste fles,19.00u laatste fles. Sliep klokje rond. Met 6 maanden overgestapt op opvolgmelk. Op advies cb naar 3 flessen. Dit ging allemaal heel goed. Zijn schema was: 7.00 fles 180+6 9.30 fruit 12.30 fles 180+6 17.00 groente 19.00 180+6 Sinds dit schema wordt hij 's nachts steeds wakker. Weer naar cb, pap in laatste en eventueel eerste fles. Ook dit gaat allemaal op, maar hij wordt nog steeds wakker. Nu hebben we zijn laatste fles naar 20.30u verschoven. Hij gaat dus om 18.30 gewoon naar bed en om 20.30u maak ik hem wakker. Maakt ook niks uit. Afgelopen zaterdag nacht heeft hij van 2.00 tot 4.00u gekrijst. Vanochtend was het weer 5.15u. Ik weet niet wat ik aan zijn schema moet veranderen. Het rare is dat hij wel altijd netjes heeft geslapen. Klokje rond. Overdag slaapt hij 2x2uur. Ik ben zo moe en niks lijkt te helpen. Zou je even met mij mee willen denken/kijken? Dank je wel. Liefs Juud
Hallo Juud, Je kunt proberen om per fles ofbij 2 flessen 210 ml water met 7 schepjes voeding aan te bieden, daar mag ook wat pap bij hoor. Wellicht helpt dit. Groeten Eveline