Ik weet het echt niet meer...

Discussion in 'De lounge' started by Dora en Boots, Dec 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Zo, hier een lang en goed gesprek gehad. Heb alles eruit gegooid en vooral mijn grootste angst om net zo'n gezin te worden als dat ik vroeger had. Hij snapte het en heeft wel 100x sorry gezegd. En idd, Wilma wat jij zegt. Zo dacht hij ook. Hij vond het ook prima dat ik zijn moeder zou vragen om als er post was dit aan mij te geven. Ergens is hij erg bang om ons te verliezen en vooral ook doordat er weer een aanmaning kwam. Hij wou het zelf graag oplossen. We zijn er nog niet, maar de trouwring die ik gister naar zijn hoofd heb gegooid:) (en zoiets vindt ik echt erg) heb ik weer om. We zijn wel samen een gezin en ik heb toch echt beloofd in goede en slechte tijden...

Ik wil jullie stuk voor stuk bedanken voor de reacties, heb er echt wat aan gehad!

2. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Dat is wel heel fijn meid. Natuurlijk wil je je man niet kwijt. Desnoods gaje 1x id week of 1x id 2 weken met hem zitten en met hem praten erover en dit gesprek van nu weer herhalen

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Denk niet dat hij het kwaad bedoelt, maar ik denk dat hij heeeel moeilijk met geld om kan gaan.

Ik heb een ex gehad die betaalde gewoon geen rekeningen terwijl hij het makkelijk kon betalen.
    Iedere 3 maanden stond de deurwaarder weer voor de deur om de huur te innen :(
    En zo nog veel meer dingen. Maar dat was echt consequent gedrag wat maar niet ophield, dus anders als jou situatie.
    Toen hij ook nog eens geld van mijn rekening stal, terwijl ie het best had kunnen krijgen als ie nodig iets betalen moest, heb ik hem het huis uitgezet.

4. MamaG

MamaG Fanatiek lid

May 24, 2008
    1,298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ik zit helaas met dezelfde situatie... Vind regelmatig post die verstopt is. Hij durft mij dat dan niet laten zien omdat ie bang is dat ik boos op m wordt en dat ik dan weg ga. Probeer m duidelijk te maken dat ik hier veel bozer om wordt en dat dringt af en toe wel tot m door gelukkig. Ik betaal nu wel zelf alle rekeningen zodat het allemaal niet erger wordt en heb ook wat betalingsregelingen getroffen, dus we gaan de goede kant op. Het vertrouwen moet alleen nog wel terug komen helemaal...

ps. hij heeft dit gedrag helaas niet van een vreemde... Zijn moeder is nog een tikkeltje erger. Zijn moeder heeft m er ook altid bij betrokken, dus hij wist niet beter en begint nu dankzij mij te beseffen dat het zo dus niet werkt en dat het de dingen alleen maar erger maakt.

5. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

gelukkig! hij mag blij zijn met zo´n lieve vrouw! het is logisch dat je kwaad was maar ook goed dat er nu over gepraat is, sterkte verder :)

6. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ben je nou ook achter de achter liggende reden waarom hij vanaf het begin al zo moeilijk deed met de rekeningen? Of is dit voort gekomen uit het fallisement van toen? Dat het hem boven het hoofd rees ofzo?
    Dat kan natuurlijk ook nog. En dan nu zn lieve vrouwtje en kind niet willen zien vertrekken. Kan ik me heel goed voorstellen.
    Fijn dat t weer goed zit en dat nu alle gaten gedicht zijn.

Share This Page