hallo allemaal maddox wordt bijna 1 jaar en ik dacht dat het wel erg leuk zou zijn om een kikkerfeestje te geven. de kindjes komen dan in het groen en ik ga ze schminken tot kikkertjes. ook mogen ze in het kikkerbadje zwemmen enz enz. superleuk allemaal maar ik kan nergen echt leuke kikkerkversieringen vinden. ik heb nu wel allemaal groene bordjes tafelkleed balonnetjes slingers maar niet iets met echte kikkertjes erop. iemand enig idee waar dat ik kikkerversieringen kan vinden? alvast bedankt maddox en mama
Hey! Je kunt spulletjes leuk decoreren met houten kikker-stickers. Of zelf wat knutselen http://www.thetoymaker.com/Toypages/34PatrinFrog/Frog1.jpg Of wat vind je van deze kikkerslinger? Kikker slinger - The Partyshop Wat ook leuk is is de Fabler kikkerstoelkussen van Ikea. En cupcakejes versieren met marsepeinen kikkers? Succes ermee!
bij de action hebben ze opwind kikkers voor in bad, en een boekje met rammelaar en spiegeltje van Kiki de kikker. beide kosten bijna niks, misschien leuk om mee naar huis te geven aan de kindjes?
Ik heb geen tip (sorry) maar vind dat je een leuk en prgineel thema hebt bedacht, mijn complimenten. Wilde ik even zeggen