Ja ik ga dit weekend maar even proefrijden als ze ze hier tenminste ergens hebben staan. Ben al bij 2 winkels geweest, maar beide hadden zowel de bloom als de batavus mambo niet staan. Als ik de berekeningen mag geloven die op internet staan heb ik framemaat 53 nodig, maar goed ik weet niet of ik dan met mijn voeten aan de grond ga komen
Futuremama, waar kom je vandaan? Ik ga denk ik naar megabike in Rdam. Maar bel denk wel ff eerst welke fietsen ze hebben staan! Qua uiterlijk e.d. gaat mijn voorkeur nu naar de Sparta Amazone Dynamic, limited edition. Bekijk bijlage 85942 Ook wel een mooie prijs nu! Met bijpassende zitjes en scherm voor 799
Ohja, ik vind de Gazelle Bloom ook wel leuk, en dan die zwarte met dat groene.. Alleen vind ik m wel erg duur worden als ik ook nog de bijpassende zitjes e.d. wil! En dat wil ik wel graag, alles bijpassend. Montego Liberty, ziet er ook wel leuk uit.. Al vind ik de kleurstelling van de fietsen van 2010 wel iets minder! En ik kan nergens de bijpassende zitjes enzo vinden. Cortina Roots vind ik persoonlijk erg saai.. Denk dat ik wel mn keus heb gemaakt. Als mn vriend het goed vind! Alleen ff proeffietsen, kijken of die ook echt bevalt. Vind de kleur wel leuk, bijpassende zitjes, oogt vrolijk en niet saai.. Heeft de Sparta Dynamic brede banden of niet?
Uit een gat in Drenthe Die fiets vind ik trouwens ook heel erg mooi, maar uit de bloom kwam beter uit de test dan de Sparta. Lastig, want vind deze fiets hierboven eigenlijk mooier qua kleuren. De bloom is er nu toch in zwart en wit alleen????
Bijpassend is idd wel mooi. Ik heb het yepp stoeltje in het zwart dus die kan eigenlijk overal wel bij. Vond die wat meer trendy dan de bobike zitjes
Ja zwart en zilvergrijs.. Errug saai! Klopt ja, beste getest. Maar de Sparta staat op 2 volgens mij? Weet dat de Sparta een populaire fiets is ook. Zal niet voor niets zijn.. Ik ga kijken of ze m hier op dorp hebben staan en dan proeffietsen, fietst ie fijn, is mijn keus gemaakt.
Ok dat wist ik niet. Vind deze kleurencombi erg mooi. Weet alleen niet of het stuur van deze ook zo heel breed is. Ik weet dat t stuur van de bloom wat smaller is. Dat lijkt me toch leuker. Succes met proefrijden Ik ga morgen even rondkijken. Laat je nog even weten wat t geworden is?
Hmm nou twijfel ik weer. Net gebeld naar de fietsenmaken, en de Sparta heeft geen 28 inch wielen.. Dat scheelt wel heel veel zegt hij, met trappen enzo! Grrr, stomme fietsen
ow haha dat vroeg ik me ook af, want zag t niet op de site staan. Ik heb ook t liefst 28 inch wielen. Mits ik dan bij de grond kan met mijn 1.68 m
Ja, nouja.. Raar! En nu zag ik op een ander forum dat iemand een sparta dynamic had met 28inch.. Pfff..
Haha nou het is wat met die fietsen. Ik ga morgen maar gewoon naar een paar winkels toe en misschien dat zij me wat advies kunnen geven Succes!
Ik vandaag hier op dorp ff.. Die heeft de Cortina en de Gazelle Bloom staan. En dan morgen miss naar Rotterdam, die hebben de Union Sparta en Montego staan! Ik word er gek van
Waar staat die fietsentest? Ben wel benieuwd welke goed uit de test komen. Is dit de top 2? 1 Gazelle Bloom 2 Sparta Amazone
Om t je nog wat moeilijker te maken bij deze staat dat het 28 inch wielen zijn.. Sparta Amazone Limited Edition 2010 - Omschrijving - IZIBIKE
Ik heb een fiets bij halfords genomen (Union Flora) en in een koninginnedagactie met 20% korting. Scheelde me heel veel geld Ik vind het wel heel fijn, vooral die verlaagde instap en de extra ruimte. Heb alleen net het stoeltje voor weggehaald en een stoeltje achter erop gezet. Dat is wel wat wankeler (herkennen jullie dat?) en ik moet het stuur nog laten verzetten omdat het nogal ver naar voren staat nu. Was eerst wel handig, maar is nu niet meer nodig.
Nou ik heb vandaag proefritjes gemaakt en voor mij is t duidelijk dat t de bloom gaat worden. Vond die ook de mooiste. Heb bij 2 dealers gevraagd en beide raadden mij 28 inch aan, framehoogte 53 (ik ben 1.68 m) Volgens beide fietst de 26 inch veel zwaarder en kan ik met mijn lengte de 28 inch best hebben. Als ik t zadel op de laagste stand zet kan ik met mijn voeten bij de grond (niet helemaal plat). Ga m alleen via internet bestellen. Scheelt 200 euro
ik heb een montego liberty. Met een voorzitje en een buggy mee. Ik ben er heel blij mee. Vind het een fijne fiets. Voordeel is dat hij een stuk goedkoper is dan al die andere fietsen.
rosao ik heb echt alleen maar slechte dingen gehoord over die union fietsen van de halfords... ben jij er wel tevreden mee?