leuke plakhaakjes zijkant commode?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bunchy, 19 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    iemand een idee waar ik leuke plakhaakjes kan kopen voor de zijkant van de commode (zie je vanuit de deur) om bijvoorbeeld badcape-je, jasje etc aan op te hangen??? iets met een leuk diertje bijvoorbeeld in frisse kleur?

2. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Bij de bouwmarkten hebben ze wel leuke deurknopjes, die zou je eventueel kunnen gebruiken, alleen moet je daar wel dan een gaatje voor boren.
    Ze hebben hele leuke vormpjes en soorten :)

3. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    maar ik wil geen gaatjes ervoor boren dus als iemand leuke plak haakjes weet...

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

je hebt tegenwoordig toch van die speciale plaktroep :D komt geen schroef bij te pas..
    wij waren laatst bij de karwei daar hadden ze ook van de haakjes..

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou ook geen plakhaakjes nemen.
    Vaak blijft er toch wat plaksel achter als je het eraf haalt, echt zonde van je meubels.
    Kun je nergens een kapstokje plaatsen?

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
  7. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    van TESA heb je van die plakstrips die je makkelijk en zonder restjes weer kunt verwijderen. Die plakken erg goed en houden best zware dingen. Kun je bijna overal voor gebruiken. Je kunt dus bijna alles pakken wat je leuk vind en daarmee opplakken

8. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    ja misschien toch maar een kapstokje inderdaad...
    hebben jullie dat ook voor badcape, kleertjes die nog een keertje gedragen kunnen worden etc?

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben een bijpassende plank bij de commode, en hier zitten een paar haakjes aan.
    Daar hang ik de kleding aan, en soms hang ik het over de rand van haar badje.

10. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Kleertjes die nog kunnen leg ik op de vensterbank. Meestal alleen de broek :)

Aan de bedjes hebben wij hele simpele witte plakhaakjes. Aan ieder bedje hangt een ster met een muziekdoosje erin. Staat erg gezellig.

Deel Deze Pagina