iemand een idee waar ik leuke plakhaakjes kan kopen voor de zijkant van de commode (zie je vanuit de deur) om bijvoorbeeld badcape-je, jasje etc aan op te hangen??? iets met een leuk diertje bijvoorbeeld in frisse kleur?
Bij de bouwmarkten hebben ze wel leuke deurknopjes, die zou je eventueel kunnen gebruiken, alleen moet je daar wel dan een gaatje voor boren. Ze hebben hele leuke vormpjes en soorten
je hebt tegenwoordig toch van die speciale plaktroep komt geen schroef bij te pas.. wij waren laatst bij de karwei daar hadden ze ook van de haakjes..
Ik zou ook geen plakhaakjes nemen. Vaak blijft er toch wat plaksel achter als je het eraf haalt, echt zonde van je meubels. Kun je nergens een kapstokje plaatsen?
Bij de IKEA hebben ze toch van de halve hondjes IKEA | Hal | Voor de huisdieren | BÄSTIS | Haak Die kun je makkelijk met dubbelzijdige tape plakken. Is dat geen idee ?? xxx
van TESA heb je van die plakstrips die je makkelijk en zonder restjes weer kunt verwijderen. Die plakken erg goed en houden best zware dingen. Kun je bijna overal voor gebruiken. Je kunt dus bijna alles pakken wat je leuk vind en daarmee opplakken
ja misschien toch maar een kapstokje inderdaad... hebben jullie dat ook voor badcape, kleertjes die nog een keertje gedragen kunnen worden etc?
Wij hebben een bijpassende plank bij de commode, en hier zitten een paar haakjes aan. Daar hang ik de kleding aan, en soms hang ik het over de rand van haar badje.
Kleertjes die nog kunnen leg ik op de vensterbank. Meestal alleen de broek Aan de bedjes hebben wij hele simpele witte plakhaakjes. Aan ieder bedje hangt een ster met een muziekdoosje erin. Staat erg gezellig.