ik weet het echt niet meer

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Pinkprecious, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkprecious

Pinkprecious Actief lid

19 nov 2010
    225
    0
    0
    ik ben hier een maand of twee niet meer geweest...

Even heel kort, ik heb een kindje van net 6 maanden..en had een relatie van 5 en nhalf jaar met de vader van mn kindje..
    nu is het twee maanden uit
    en hij wil het huis opzeggen... nou hij gaat het huis opzeggen per 1 juni.. dus per 1 juli heb ik geen huis meer...

en tot nu toe houd ik me zo sterk en ik krijg bijna elke dag wel te horen hoe goed ik het doe en dat iedereen zo trots is etc etc...
    maar ik weet het gewoon echt helemaal niet meer...

ik zoek op alle mogelijke manieren naar een woonplek..
    maar er is echt geen mogelijkheid !!! ik weet het echt echt niet meer
    en voel me verschrikkelijk eenzaam hoewel ik dat niet ben..

ik weet het echt niet meer.... ik heb nog maar heel even de tijd :S ... en t huis moet nog helemaal leeg ook voor die tijd en een hoop geklus om weer in oude staat terug te brengen... :(

2. zohra

zohra Niet meer actief

3. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    oh jeetje, dat is ronduit *** zeg.
    Heb je familie of vrienden waar je eventueel een tijdje zou kunnen verblijven tot je een huis hebt? Ik heb 3 maanden bij mijn ouders in huis gezeten. Ging heel goed gelukkig, maar was ook blij dat ik een eigen plekje kreeg. zij ook hahaha.

Is er particulier ook niets te krijgen? jeetje wat naar allemaal.
    sterkte..

4. benny

benny Lid

21 mei 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    contact opnemen
    met maatschapelijk werk en de gemeente
    in veel gemeent werken ze nog met een urgentievrklaring
    dit houdt in dat je boven aan de lijst kom en direct woning gezocht wordt voor je
    mvg benny

5. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

heb je een huur- of koopwoning?

Stap inderdaad naar de huisarts/maatschappelijk werk / gemeente / woningbouw. Deze instanties zouden je eventueel kunnen helpen, maar bij het beƫindigen van een relatie geven ze meestal geen urgentieverklaring.

Je zou in het geval van een huurwoning kunnen vragen of je het contract over kan laten zetten op jouw naam. Hetzelfde bij een koopwoning. Probeer met de bank in gesprek te gaan of je eventueel de hypotheek op je kan nemen.

Ik weet ook niet in welke regio je woont, maar je hebt in bepaalde plaatsten een soort "woonhotel" Via google kan je kijken of deze woonhotels bij jou in de buurt zitten.

Wat je eventueel ook zou kunnen doen (wat ook verstandig is ivm bezoek regeling en alimentatie voor het kind) is contact opnemen met een advocaat.

6. Pinkprecious

Pinkprecious Actief lid

19 nov 2010
    225
    0
    0
    hey bedankt allemaal..

en nee ik heb helaas geen recht op urgentie..
    en ik kan het huis ook niet over laten zetten :(
    en ja ik kan wel tijdelijk bij mn ma terecht en al mn spullen in een garage laten zetten of zo... maar zoals het er nu naar uit ziet heb ik de komende paar jaar geen kans op een woning...

ik woon overigens in almere...

Deel Deze Pagina