hallo dames!!! een vriendin en ik hebben een kleine "discussie" als er staat: <32 weken is het dan onder de 32 weken of boven de 32 weken?? we komen er niet uit en zijn nu wel benieuwd alvast bedankt voor de reacties!!!
Thnx!! we zijn allebij zwanger dus hier en daar zijn we wel eens wat verward, handig he hormonen??? maar we zijn der uit nu
ik heb echt een babybrein of gewoon me hele leven al voor gek gestaan en nog nooit iemand gehad die me verbeterde!! ik en mijn pacman theorie!! ik had altijd in me hoofd dat pacman het grootste opat!! dus dat <x het mondje altijd openging naar het grootste hapje! dus groter dan naar rechts kleiner dan naar links.. of haal ik nu een ander ezenbruggetje door de war...
Heb daar een handigheidje voor. < = kleiner dan, en lijkt op de letter "K" van kleiner dus. En > = groter dan, en heeft wel wat weg van de g als je er een verticale streep onder zet. Snap je wat ik bedoel? Is een beetje lastig uitleggen zonder tekeningetje.
Onder/kleiner. Als je er een verticaal streepje voorzet, heb een K, van kleiner dan. Dat is voor mij een makkelijk ezelsbruggetje om het te onthouden.
nu ik het allemaal zo lees weet ik dat ik dat vroeger ook zo deed.. ik besef me nu dat ik het fout had haha maar nu vraag ik me af waar die pacman ezelbrug vandaan komt....
ik onthou het altijd zo... als je een reeks cijfers hebt 123456 dan wijst dit pijltje < naar de kleinere cijfers en dit > naar de grotere
Aloha, je pacman theorie klopt wel hoor! Bekje open naar het grootste getal. Het is dus 28 29 30 31 < 32 < 33 34 35
Whaha, ik las eerst wat anders.. namelijk <3 2 weken (Diegene die Facebook vaak gebruiken weten wat ik bedoel ) <3 word op Facebook namelijk een hartje.