MIjn zoontje heeft hem ook voor zijn 4de verjaardag gehad, vanaf dag 1 groot succes!! HIj heeft er nu meerdere spellen bij, en nu is cars dr nr 1. Nog geen dag spijt van gehad
Wij hadden voor dr 4e verjaardag een laptop van v-tech, maar deed ze niks mee. Dus weer verkocht en nu heeft ze ook een Storio. Hadden we meteen moeten doen! Ze vind het geweldig. En vooral voor onderweg (als we lang in de auto moeten) is ie erg fijn. Er staat ook muziek op en ze heeft er een koptelefoon bij, erg fijn!
hier ook de storio voor zoontje van 3 jaar en hij vind het super hij speelt er iedere dag mee en is leerzaam vind ik
Mijn dochtertje heeft er eentje met Kerstmis gehad en inderdaad, een groot succes. Ze speelt er vaak mee.
Mijn dochter heeft hem gekregen voor haar derde verjaardag. Ik dacht dat ze er te jong voor zou zijn, maar ze vind hem prachtig! Vooral het letters schrijven is favoriet!
Heb het overwogen, maar nu Thijmen vaker op de tablet van mijn vriend en op de wii speelt denk ik dat hij de storio niet meer zo leuk vindt. We gaan een goedkopere tablet voor hem kopen (die dan ook voor mij is.. hihi...) van archos.