Then again, hij deed het bij opa en oma thuis ook hè...? Ik denk dat ik hem niet eens meer op bed had gelegd, maar gewoon bij me zou houden op de bank tot hij in slaap valt... Maar dat is niet echt een optie.
Neeee en dan slaapt hij dus niet... Probeer hem elke avond op bed te leggen gewoon voor mn eigen gevoel... Als hij begint met schreeuwen dan neem ik hem bij me en ga ik wiebelen maar wel in zijn slaapkamer of bij mij in de slaapkamer
En idd bij opa en oma deed hij het ook. Maar weer niet elke avond :-S Heeft daar al een x een weekje gelogeerd
Oh meid wat vervelend voor jou/jullie en vooral voor je zoontje. Ik heb verder geen tips meer voor je, maar wil je wel veel sterkte toewensen.
Geen idee of je hier wat mee kan maar wilde het toch even noemen. Onze oudste ging toen hij nog een stuk jonger was ( dacht rond 1 jaar) altijd rond 19.30 naar bed en ging dan lekker slapen. Opeens was dit over en ging hij lopen keten en was wel eens tot 22.30 wakker om de volgende dag dus helemaal oververmoeid te zijn. Dit ging een aantal weken door totdat we hem een keer om 18.30 op bed legden, een uur eerder dus. Binnen 5 minuten sliep hij. Schijnbaar was hij om 19.30 al over zijn slaap heen en ging hij keten en gekdoen in bed. Wellicht eens het proberen waard? Verder wil ik je heel veel sterkte wensen en ik hoop voor hem en jullie dat er snel word ontdekt wat er toch aan de hand is.
Hier precies hetzelfde! Mira ligt er nu ook 45 min eerder in en slaapt dan gelijk. @Ts; Ik weet hoe vermoeiend het is.. Het lijkt alsof je alles heb geprobeerd! Misschien toch proberen om hem iets eerder naar bes te brengen? Ik hoop dat het snel voorbij is voor jullie!
Mijn zoontje is vanaf de geboorte een slechte en onrustige slaper. Rond de negen maanden kwamen daar precies jouw klachten bij: zodra ik in de buurt van zn bedje kwam, ging hij krijsen. Wekenlang hebben we hem gewiegd, tot 11 uur op de bank gehouden, laten spelen tot ie erbij neer viel... Iets medisch was het echt niet want hij begon alleen te krijsen bij het zien van zn bedje. Op een dag was ik het zat en hebben we besloten hem te laten gaan. Dus laten krijsen, teruggaan, speentje erin en aai over zn bol en weer weg. De eerste nacht was vreselijk, maar de tweede nacht ging et al beter. Nu is het krijsen over, hij lijkt er vrede mee te hebben als ie naar bed gaat. Nog steeds is slapen niet z'n hobby, maar de rust is weer terug. Ik laat mn kind echt niet graag huilen maar bij ons bleek het na weken aanmodderen de enige manier... Heel veel sterkte!
@majel Hij gaat al om 7 uur naar bed. T enige wat ik nog zou kunnen proberen is zijn laatste fles weg laten en zijn avond eten opchuiven dat hij na zijn avond eten naar bed gaat. En laten krijsen hebben we al geprobeerd toen de orthopedagoog hier was het werkt niet. En ik kan het niet het idee dat hij daar ligt te krijsen om iets en misschien ook wel niets ik vind het verschrikkelijk
En zijn bedje aan de andere kant van de kamer zetten?! Vrienden van ons hadden dezelfde problemen met de jongste zijn kwam er achter dat hun huis gebouwd was op een aardstraal bedje aan de andere kant neer gezet en drie dagen later was het over. Ik geloof er zelf niet in maar vond dit wel zeer apart. Hun katten gingen ook altijd iveral in huis op dezelfde "lijn" liggen... Blijkt dat katten graag op aarstralen liggen.. Het is het proberen waard.. Verder hebben ze ook iemand laten komen die hun huis "gereinigd" heeft van aanwezige entiteiten ik vond het maar onzin maar ze hebben sindsdien wel een heel ander kind qua gedrag veel rustiger...
Ik nog nog niet alle reacties gelezen, dus ik weet niet of iemand dit al heeft voorgesteld, maar...... Als ik jou was, zou ik proberen langs te gaan bij derk olgevie (of een ander baby fluisteraar). Soms kan je heel wat te weten komen waar je zelf niet eerder aan gedacht had. In ieder geval wens ik jullie veel sterkte
Wij hebben het ook gehad. Zowel een periode met inslapen als midden in de nacht. Uuuuren krijsen! Ik haalde haar er uit (heel slecht, weet het) liet haar beneden nog 2 uur spelen en ging haar daarna in slaap wiegen. Ik kon dat gekrijs echt niet aanhoren en kon haar ook niet meer baas. Ze schopte schreeuwde sloeg beet etc etc als ik haar wilde vasthouden en uren in bed laten krijsen kon ik echt niet. Het is over gegaan, weer terug geweest en nu geloof ik echt voorbij. Nou heb ik van mijn dochter als baby sowieso alnooit veel begrepen dus tips heb ik niet voor je helaas ! Sterkte!
Wij hebben het ook gehad. Eigenlijk vanaf zijn geboorte tot het moment dat hij 1 werd. Soms denk ik dat hij er gewoon overheen is gegroeid, maar het was ook in die periode dat hij een andere (hele dikke) slaapzak kreeg. Ik kan me echt niet voorstellen dat hij het ooit koud heeft gehad, ook omdat hij vaak bij ons in bed gilde of sliep, maar sinds die slaapzak is hij echt beter gaan slapen. Hij slaapt sindsdien elke nacht door. Ook overdag slaapt hij beter. Vooral toen hij begon met lopen ging dat beter.
meid wat vervelend! wij hebben ook iets soortgelijks gehad. je kunt er in geloven of niet,maar ik zou toch eens een paranormaal iemand inschakelen. als je kindje ook bij jou niet rustig wordt, is er iets wat m plaagt. misschien kun je in de buurt eens navragen of iemand ervaringen heeft met zo iemand (dat je dus niet naar een nepperd met een xenos glazen bol gaat) sterkte!
Wij hebben onlangs ook zoiets gehad. Ze had geen pijn, geen honger en een schone luier. We wilden haar niet constant uit bed halen maar deden dat soms toch wel om haar tot rust te laten komen. Ik kreeg als tip van een vriendin om eens vanuit het bedje te kijken wat je kind allemaal zag. Misschien dat er iets was waar zij bang voor was. Ik heb wat dingetjes weggehaald die misschien wel beangstigend voor haar waren. Verder begon ik elke avond de knuffels die op haar kledingkast staan welterusten te zeggen. En geloof het of niet? Maar vanaf dat moment is ze elke avond zonder te huilen in slaap gevallen en wordt ze 's nachts ook niet meer wakker. Toeval? ik weet het niet maar wij zeggen nu elke avond de knuffels welterusten. Sterkte ermee!
Wij hebben iemand laten komen in eerste instantie voor wateraders/aardstralen. Dit bleek niet het geval te zien maar er zaten wel negatieve geesten op haar kamer. Daarnaast is ze kinderfluisteraar en dochter heeft haar paar dingen verteld waar.ik veel aan had.. Toeval of niet, docter sliep niet direct door, nog steeds niet, maar ze wordt minder panisch wakker...