wat zijn u eerste symptomen?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by sydneys, Apr 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

bij mij pijn aan borsten, nou tja,...borstjes
    steken in de buik

na hoeveel dagen/weken kunnen de eerste symptomen optreden?

2. an12

an12 Actief lid

Dec 3, 2011
    487
    0
    16
    Female
    huismama
    overijssel
    bij mij kwamen de eerste symptomen ongeveer bij 9 weken pas..daarvoor nergens last van gehad

3. chila

chila Niet meer actief

Hoi,

Bij mij zijn de symptomen er al erg vroeg. In de week na bevruchting had ik al zere borsten, en veel misselijk en zeurende buik en rugpijn. Nu nadat ik positief heb getest hele zere borsten gekregen, soort ongesteldheidspijn in de buik en laag in de rug. Verder moet ik heel vaak naar het toilet en heb ik echt al last van de hormonen.

Groetjes Chila

4. Majorana

Majorana Bekend lid

Apr 29, 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Bij mij merkte ik het aan mijn verstopte darmen... ;) had ik anders nooit last van, maar dit kwam opzetten zo rond de week dat ik kon gaan testen, dus wel erg vroeg.

5. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    zere zware borsten. en dan echt heel anders als voor de menstruatie. ze worden voller.
    slecht slapen, dromen.
    paar dagen voor nod, flinke pijn in mn rug.

6. Yvonne22

Yvonne22 Lid

Sep 19, 2007
    33
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik had ruim een week na de eisprong een voorgevoel. Ik kreeg last van een opgeblazen gevoel en lichte menstruatiekramp. Soms een raar gevoel in m'n rug en ik moest ineens veel vaker plassen. Ik herkende dat nog van mijn eerste zwangerschap. Ik testte ook al een week voordat ik ongesteld moest worden super positief.

7. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    3,497
    2,220
    113
    Hier een week na eisprong stekende pijn in onderbuik en -rug en vocht uit mn tepels.

8. Ludora

Ludora Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik had totaal niet verwacht dat ik zwanger was. Maand daarvoor een MK gehad. Op de dag dat ik ongesteld moest worden is denk ik de innesteling geweest, ik had enorme buikpijn. Dacht nog dat dat de voorbode was van mijn menstruatie.

Na 2 dagen nog niets. Dus maar een test gedaan. Heel vreemd, maar toen ie postitief was ben ik na een dag of 2 misselijk geworden. Gingen mijn borsten ineens pijn doen en had ik veel witte afscheiding. Vond t zo vreemd dat dat ineens opkwam...

9. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Steken in onderbuik, snurken (terwijl ik het nooit deed), zweten snachts en opeens midden in de nacht moeten opstaan om te plassen.

10. 80suus80

80suus80 Lid

Apr 3, 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,
    Wij zijn inmiddels 3 jaar bezig voor een 2de kindje! Bij ons eerste kindje duurde het ook 3 jaar maar uiteindelijk gelukt "spontaan". Volgende maand beginnen we met IUI behandelingen in het ZH.
    Omdat ik elke maand zeker weet dat het niet gelukt is heb ik nu voor het eerst een heel ander gevoel. Ik zit nu 6 dagen voor NOD!
    Ik heb nu volgende sympt.
    - Moe moe moe heel erg moe
    - S'nachts wakker worden zomaar
    - S'nachts wakker worden om te plassen
    - Vlokken bij de urine
    - Urine ruikt erg
    - krampjes bij eierstokken
    - meer en gekke dromen
    -tepels doen zeer
    -opgeblazen lichaam

Ik heb dit nog niet eerder gehad ook niet bij mijn vorige zwangerschap voor de NOD.
    Op welke dag voor NOD kan ik testen? ik heb een hele gevoelige (zwangerschaps)sensitest test hier liggen waar mee je 6 dagen voor je NOD kan testen. maar ik geloof daar niet zo in.

groetjes Suus:)

11. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

Apr 26, 2012
    1,398
    707
    113
    Female
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Als het goed is kun je met een vroege test zo'n 4 dagen voor je nod gaan testen?

Ik heb last van vermoeidheid, misselijk, reusachtige tepels, veel afscheiding en een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Ik neem het allemaal voor lief, ben zo blij dat ik zwanger ben!

Fijne zwangerschap allemaal :)

12. Divabieb

Divabieb Actief lid

Apr 24, 2012
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yeah ik mag ook posten.

De week van de bevruchting/innesteling veel buikpijn en in vlagen misselijk, niet overgegeven, voor de rest lage rugpijn.
    Deze sympthomen hielden aan tot mijn nod.

Vanaf mijn nod eigenlijk alleen super veel honger ( maar dan ook echt honger) en een slechte nachtrust. Voor alle kleine dingen wakker worden, niet in slaap kunnen komen, smorgens belachelijk vroeg wakker etc.

7 dagen na mijn nod testten ik positief.

13. Babyke34

Babyke34 Bekend lid

Apr 27, 2012
    535
    72
    28
    stad in Nederland :)
    Ik ben volgens de verloskundige 8 weken en 5 dagen
    en volgens mij rond de 6.5 week zwanger.
    21 mei heb ik mijn eerste echo.

Ik heb echt veel last van mijn rug, en ik voel echt de hele dag door "plopjes" in mijn buik, Alsof er een luchtbelletje kapot gaat ofzo.. heel vreemd :)
    hebben jullie dat ook?

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik heb nu als ik aan het werk ben pijn aan men rug en ribben
    Kan dit kwaad? Het is niet extreem zwaar werk

15. allyssa27

allyssa27 Lid

Feb 20, 2012
    11
    0
    0
    Harderwijk
    Ik ben nu 2 dagen overtijd en heb gelukkig 3 positive testen! had het allemaal alleen niet zien aankomen en de eerste test was niet echt seriueus bedoeld;) dus het was wel een beetje een verrassing allemaal maar zeer Welkom! maar het verklaard wel waarom ik vorige week alleen maar wilde slapen.. daar heb ik nog steeds last van! heb opgezette borsten en een beetje last van me onderrug.. maar vooral heel moe!

16. xxangellxx

Feb 19, 2012
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Week voordat ik positief testen kon ik ook alleen maar slapen, was zo ontzettend moe! Had ook ontzettend last van m'n borsten, doen nog zeer trouwens. Verder idd honger en als ik niet optijd eet wordt ik echt naar van de honger. Maar ik weet waarvoor het is :)

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik heb nu al meerdere syptomen
    heb nu al 3 dagen na mekaar hoofdpijn, wel alleen s'avonds gelukkig maar echt fel, achter in men hoofd en dit trekt door naar men nek, als ik dan wandel of me buk of whatever dan is het echt van "bonkbonkbonk" tja haha ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.
    ik kan niet goed tegen hoofdpijn want ik heb dat zelden, misschien 2 a 3 keer op een jaar en nu 3 dagen na mekaar
    echt pijnlijk:(

plassen, extreem vaak
    pijn aan borsten, valt wel mee maar snachts en smorgens merk ik dit het best
    ook 2keer lichtjes misselijk maar moest niet overgeven
    meer honger, vind ik wel leuk

wat ik nu ook heb is zweten! snachts dan!
    ik ben een persoon wat zelden zweet en nu bahbah haha
    ik werd vanmorgen wakker en ik dacht even dat ik in bed had geplast, zo erg zelfs, gelukkig is dat niet waar maar was het zweet :p

ik dacht er van "kmoet nu zo vaak plassen, misschien in men slaap,..."
    je weet nooit he met zwangere vrouwen haha
    zweten vind ik echt vies bij mensen, nu heb ik het zelf

18. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,341
    5
    38
    Met ong 4 weken had ik alleen pijnlijke borsten
    Met ong 5 weken kreeg ik ook last van mn darmen en heel erg moe.
    Met ong 6 weken begon t pas echt! Mn borsten leken eerst blauwe plekken, maar vanaf toen leken ze wel gekneusd haha ook wordt ik een beetje misselijk de hele dag. Ben er nog niet helemaal uit wat er voor mij tegen helpt,

Ben wel heel blij met alles :D

19. Elisse

Elisse Lid

Jan 29, 2012
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeer pijnlijke borsten, menstruatieachtige krampen, en mijn reukvermogen is enorm toegenomen. Ik ruik vanalles en dat is niet altijd prettig, maar ja het is voor het goede doel zullen we maar zeggen:)!oja en met vlagen erg misselijk!

20. littlemama

littlemama Actief lid

Oct 28, 2008
    141
    0
    0
    veel hoofdpijn veel zweten maar erg koud hebben gevoel van blauwe borsten die jeuken duizelig obstipatie nergens geen zin in hebben moe misselijk rommelende darmen rammelende maag weinig honger . en nu ben ik nog maar 6 weken zwanger

Share This Page