wat 's nachts aan?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by chantalk, Sep 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Ik weet even niet wat ik moet doen.

Toen ik vanmorgen ons zoontje uit bed haalde, had hij steenkoude handjes en armpjes. Zijn nekje was ook niet echt warm.
    Hij wordt nu ook iedere nacht wakker en ik heb zo'n vermoede dat het ook komt omdat hij het koud heeft.
    Hij had vannacht een rompertje met lange mouwen daarover een pyama en een winterslaapzak zonder mouwen aan. Daarover heen ook nog eens een deken.
    Toen ik vannacht naar hem toe ging lag hij ver onder de deken vandaan en heb ik hem lekker warm opnieuw ingestopt.

Wat dragen jullie kindjes in bed?
    En als ik hem dit nu al allemaal aan moet doen, hoe moet dat dan van de winter als het echt koud is?

2. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

Feb 16, 2007
    1,852
    0
    0
    Merel draagt een rompertje zonder mouwen en een truitje, of alleen een romper met lange mouwen. Ze ligt dan in een katoenen slaapzakje met daaroverheen een lakentje en een dun dekentje. Ik vond het heel weinig, maar ze heeft het anders veel te warm. Het scheelt per kindje wat ze aan moeten. Merel is al van zichzelf heel warm, anderen hebben de eerste tijd wat meer moeite om zichzelf warm te kunnen houden.

Als je denkt dat je kleintje het koud heeft, gewoon lekker kleren aandoen. Of een slaapzakje met lange mouwen?

3. Dushi

Dushi Niet meer actief

Vera draagt een rompertje (korte mouw) en een pyama eroverheen.

In bed heeft ze een lakentje en een fleecedekentje.

Zij slaapt ook graag met haar armpjes boven de dekens, maar heeft hier geen last van. In de slaapkamer mag het 16-18 graden 's nachts worden. Ook is het niet erg als de handjes wat blauw gaan zien. Dit is normaal bij de kleintjes.

Succes met de kleine.

Groetjes,
    Danielle

4. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Mijn zoontje draagt een romper met lange mouwen, en een mouwloze winterslaapzak. En daar overheen een dekentje.
    Ik ben er altijd zo mee bezig wat nou het lekkerst is voor hem, of het niet te koud of te warm is..
    Maar volgens mij is dit ok, want hij voelt altijd lekker warm aan en wordt 's nachts nooit wakker.
    Hij heeft dezelfde warme lichaamstemperatuur als zijn vader gelukkig :p want ik ben een echte koukleum!

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Daan slaapt met een romper met korte mouwen een flanelle pyama en sinds vandaag met zijn winterslaapzak. Hij was vanmorgen ook steenkoud nu voelde ik net en hij was nog lekker op temperatuur. Daan vind dekens verschikkelijk dus doen we het maar zo.

6. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    ik heb hem vannacht een rompertje met lange mouwen aangedaan en een lekkere nieuwe winterslaapzak en daarover de dekentjes. Hij heeft heerlijk geslapen tot 6 uur. :D
    Zijn handjes waren wel koud maar zijn nekje lekker warm.
    Dank jullie voor jullie antwoorden.

7. ozlem

ozlem Actief lid

Dec 26, 2006
    121
    0
    0
    apothekersassistente
    hoi allemaal

Beyza draagt een romper met lange mouw en een winterslaapzak met lange mouw. Geen dekentje want ze blijft er toch niet onder liggen.Haar kamertje is ongeveer 17 graden 's nachts. Naar mijn idee is het goed genoeg voor haar. Als het straks echt koud word krijgt ze ook een dunne pyama aan.

8. mexico

mexico Actief lid

Mar 2, 2007
    340
    0
    0
    mijn zoontje is echt een liefhebber van warmte, ik leg hem in een romper zonder mouw en een dunne pyama, en dan een dekentje er over maar het enige wat ik nog steeds doe is een kruikje in zijn bedje. Nou dit vind hij echt heerlijk hij kreunt dan helemaal als hij in zn bedje word gelegd, dus ga hier gewoon mee door weet ook niet wanneer je daar echt me emoet stoppen.ja als ze gaan draaien enzo lijkt mij.

xxx

9. Suus81

Suus81 Actief lid

Jun 22, 2006
    265
    0
    0
    Mijn dochtertje heeft 's nachts een romper zonder mouwen aan met daar overheen een pyama. Ze slaapt onder een lakentje met dubbel gevouwen deken.
    Voorheen sliep ze in de buurt van het raam maar sinds vanmiddag staat haar bedje onder het raam ivm met voorkeurshouding.
    Dus even kijken hoe ze wakker wordt voor de laatste voeding!

Als het kouder gaat worden krijgt ze een romper aan met lange mouwen en een slaapzak aan.

10. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    hier nu een pyjamajasje geen broekje
    een dunne slaapzak
    laken
    dubbele deken

hij werd indd ook wakker een tijdje terug toen ik de deken nog enkel had en had het toen ook te koud

volgende week ga ik weer over op de combisleeper lekker zonder dekentjes, met mijn eerste altijd erg goed bevallen die kroop altijd onder de dekens weg

Share This Page