Goh Balou, het zou mijn verhaal kunnen zijn Elise heeft ook heel veel behoefte aan rust en regelmaat. Zodra we daar wat van afwijken is het foute boel. Ook is ze nog steeds een heel pittig en temperamentvol meisje dat erg snel huilt. Vandaag moest ze een echo voor haar heupjes en ze heeft de hele boel bij elkaar geschreeuwd, zo boos was ze. En dat terwijl er eigenlijk niks bijzonders gebeurde.
hey britt, wat lekker zeg eve een lekker dagje genieten! hoop echt voor je dat het aan blijft houden. Nou wij hadden vandaag echt een drama dag, xander begon vanmorgen al met krijsend wakker worden. Ze ontlasting was helemaal hard, we hadden hem eve getemp 36.5 netjes dus, bij de volgende verschoning nog eve een keer getemp en 37,6 ruim een graad gestegen in een paar uur tijd, dus naar de huisarts en nu hebben we spul waar de ontlasting weer wat soepeler wordt moet binnen een paar dagen helpen dus zal mij benieuwe. Volgende week donderdag kunnen we bij de osteopaat terecht, ben erg benieuwd of het werkt, lees er zoveel goeie reactie,s over. Nou meiden allemaal suc6 nog, en hopen dat het allemaal snel wat minder wordt liefs miranda
@Lolaatje: Is bij Sanne ook zo! Zij krijgt met een paar weken ook een echo voor haar heupjes, dat zal ook wel een drama worden, haha! Zij is ook erg temperamentvol! Echt een meisje haha.
Ik heb geen ervaring met het veel huilen van de kleine, Tijn heeft dat eigenlijk nooit gedaan. Ik heb echt heel veel respect voor moeders die hier wel mee te maken hebben, het lijkt me zo zwaar! Zoek de oorzaak aub niet bij jezelf, als je kindje veel huilt komt het NIET doordat je iets fout doet! Wees TROTS op jezelf dat je ondanks het vele huilen zo lief en goed voor je kindje zorgt!