Ik ben nog maar net gestopt met de pil. De laatste dag dat ik ongi was was 16-03-2008, de eerst volgende dag dat ik ongi was was 11-04-2008. Heb ik nu dan een cyclus van 25 dagen?
Nee. 16-3 eerste dag...dus met rood bloed....en 11-04 is ook weer eerste dag...cyclus van 26 dagen dus
Ben blonT hoor, maar de de 16e was ik nog ongesteld en de 17e niet meer. Moet je dan rekenen vanaf je laatste dag van de vorige ongesteldheid tot de eerste dag van je laatste ongesteldheid :
Oké, nu vat ik het : eerste dag van mijn eerste ongi was 14-03-2008 en de eerste dag van mijn volgende ongi was 11-04-2008 dus dan kom je op 28 of 29 dagen. Tel je tót de eerste dag van je ongesteldheid of tot en met? Bij tot is het bij mij dan 28 dagen...
je telt vanaf de eerste dag van je ongi...de dag met ROOD bloed TOT de dag vande volgende ongi...dus 28 dagen
De eerste dag dat je rood bloedverlies hebt, is de eerste dag van je cyclus. Dus 14 maart was de eerste dag. En 11 april begon als dag 29, maar je werd ongesteld en dan is het weer dag 1 geworden. Je cyclus heeft dan 28 dagen geduurd.