ik weet het echt niet

Discussie in 'Miskraam' gestart door henriet, 12 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    hoihoi,

14juli begon ik met vloeien helaas na 7weken zwangerschap stopte het hier.22juli had ik "het"uitgeplast en 28 juli gestopt met vloeien.daarna weer druk aan het werk gegaan met mijn man.nu wil ik graag weten vanaf wanneer moet ik testen?als ik vanaf 14juli kon testen was dat gisteren en die was negatief.ik weet het niet meer. moet ik rekenen vanaf 14juli of vanaf 22juli?en wanneer zijn jullie allemaal weer zwanger geworden? :rolleyes:

2. caroline27

caroline27 Actief lid

3 jan 2006
    365
    0
    0
    Het is na een miskraam altijd onduidelijk wanneer je nu moet tellen en wanneer je weer ong word. Ik werd zelf pas na ruim 11 wk voor het eerst ong en dat na een zwangerschap van 8 weken , dus dat was lang wachten . Bij de een is dit vrij snel en bij de ander duurt het wat langer . Ik zou als ik jou was gewoon afwachten en je niet gek laten maken , en als evt symptonen hebt kun je alsnog testen . Ik ben na 5 mnd weer zwanger nu . Veel sterkte meid en ik hoop dat je cyclus weer snel een beetje regelmaat heeft!

liefs Caroline

3. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Dat je gisteren negatief hebt getest, heeft één groot voordeel: als je volgende keer positief test, weet je in ieder geval zeker dat het van een nieuwe zwangerschap is en geen 'restant' meer van je miskraam!

Veel succes, ik hoop dat je cyclus de draad snel weer oppakt!

Groetjes, Wendy

4. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Ja Wendy, ik dacht dus precies hetzelfde. Ik test nog steeds positief sinds de curretage 18 juli... En vanaf welke dag je kan tellen? Pfff, niks van te zeggen helaas :(

Deel Deze Pagina