Misselijk, trillen en zweten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Elisia, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisia

Elisia Lid

15 apr 2010
    86
    0
    0
    Hoi allemaal

ik ben nu 7 weken zwanger en heb af en toe ontzettende last van misselijkheid. Maar daar blijft het niet bij... Ik ga dan vaak ontzettend zweten heb er echt last van! Helemaal als ik aan het werk ben natuurlijk.
    Herkend iemand van jullie dit?? En hebben jullie nog tips???

Groetjes
    elisia

2. Sammy22

Sammy22 Lid

13 jul 2009
    71
    2
    8
    Catering medewerkster en in november kraamverzorgs
    Utrecht
    Watvoor werk doe je?
    misschien is het toch handig om even je rust te nemen en om misschien even naar de huisarts te gaan om te vertellen dat je begint te zweten en te trillen want misschien heb je een te hoge bloedruk

sucses

3. Laika30

Laika30 Lid

2 apr 2010
    35
    0
    0
    zou idd ff bij de ha langs gaan. Kan ook zo zijn dat je lichaam te weinig suikers heeft en je daarom zo begint te zweten en trillen.

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Is het zweten een reactie op het moeten overgeven of is het meer dat je daar ook last van hebt? Ik heb bijvoorbeeld altijd als ik moet overgeven (zowel tijdens de zwangerschap als daarbuiten) dat ik veel last van speeksel heb en helemaal klam word. Misschien is dit dus jouw reactie op overgeven.
    Kan idd ook dat je laast van je suikerspiegel hebt, misschien idd handig om even te informeren bij de ha.

Succes!

ps: heb nog 2 websites voor je met info over misselijkheid bij de zwangerschap, pb me even als je de url wilt (wil geen reclame maken :) )

Deel Deze Pagina