Hoi allemaal ik ben nu 7 weken zwanger en heb af en toe ontzettende last van misselijkheid. Maar daar blijft het niet bij... Ik ga dan vaak ontzettend zweten heb er echt last van! Helemaal als ik aan het werk ben natuurlijk. Herkend iemand van jullie dit?? En hebben jullie nog tips??? Groetjes elisia
Watvoor werk doe je? misschien is het toch handig om even je rust te nemen en om misschien even naar de huisarts te gaan om te vertellen dat je begint te zweten en te trillen want misschien heb je een te hoge bloedruk sucses
zou idd ff bij de ha langs gaan. Kan ook zo zijn dat je lichaam te weinig suikers heeft en je daarom zo begint te zweten en trillen.
Is het zweten een reactie op het moeten overgeven of is het meer dat je daar ook last van hebt? Ik heb bijvoorbeeld altijd als ik moet overgeven (zowel tijdens de zwangerschap als daarbuiten) dat ik veel last van speeksel heb en helemaal klam word. Misschien is dit dus jouw reactie op overgeven. Kan idd ook dat je laast van je suikerspiegel hebt, misschien idd handig om even te informeren bij de ha. Succes! ps: heb nog 2 websites voor je met info over misselijkheid bij de zwangerschap, pb me even als je de url wilt (wil geen reclame maken )