ben al een paar weken duizelig zo da zijn dat ik zwanger ben ik heb ook vanaf vandaag veel witverlies normaal moet ik mijn regels krijgen 4 juni
Als je al een paar weken duizelig bent, en 4 juni ongesteld moet worden, lijkt het me sterk dat die duizeligheid van een mogelijke zwangerschap komt.
Dat kan. Maar het kan ook zijn dat je wel zwanger bent. Ik zeg alleen dat die duizeligheid niet iets met een mogelijke zwangerschap te maken heeft in mijn ogen. Wacht rustig vrijdag af, doe een test. Dan weet je het. Geen enkel kwaaltje zegt iets over wel of niet zwanger, alleen een test kan dat bevestigen. Succes.
Kwaaltjes willen niet altijd wat zeggen, lichaam kan je namelijk ook behoorlijk voor de gek houden. Denk dat er niets anders op zit dan tot vrijdag te wachten en dan te testen.
ik had eergisteren wat bruinverlies een heel klein beetje en er na was het weg zouw dat een innesteling zijnwand normaal moes ik vandaag ongestelt zijn heb ze nog niet maar anders heb ik altijd wa buik pijn en nu niet en heb ook wa veel afscheiding
Ik was ook heel duizelig net na de eisprong. Ik dacht eigenlijk niet aan een zwangerschap maar dacht dat er iets ernstigs aan de hand was maar toen teste ik vet posi haha. Ik hoop dat het voor jouw ook geld
Dan zal ik mischien niet zwanger zijn het kan maar kan ook niet wa zouw ik doen zouw ik morgen al testen mijne man zeg dat ik moet wachten tot maandag had jij ook zo veel afscheiding maar heb ook meer afscheiding als ik mijn regels moet krijgen
Ik had ook heel veel afscheiding toen ik net zwanger was. En wat steken in me buik en veel last van me darmen. Oja mijn afscheiding was heel wit meer melkachtig haha
Ik ben een hele slechte om te zeggen dat je moet wachten(wat wel het beste zou zijn pas over 1 week een test doen haha) want ik teste altijd ver voor me NOD
ik was voordat ik dus getest had,...de week van de innestteling ongeveer super duizelig!! verder nog nooit last van gehad, maar toen was ik echt raar in mijn hoofd,.... bleek een week later dat ik zwanger was....!! ben benieuwd of je zwanger bent!!
Ik zou pas testen als je een paar dagen overtijd bent. Ik had iedere maand wel allerlei symptomen. Door niet iedere keer te testen heb ik heel wat geld uitgespaard. Ik voelde altijd van alles, slijm, steekjes, opgezette borsten... Om gek van te worden die laatste paar dagen van je cyclus. Maar duizeligheid nooit, en nu ben ik zwanger, heb ik daar wel last van!
ben benieuwd of je inmiddels al getest heb. Ik had in het begin ook erg veel last van duizeligheidsklachten. En die heb ik nu nog steeds wel eens, vooral met dit warme weer. succes groetjes
ik ben n u al 3dagen overtijd heb juist een test gedaan negatief word er zot van zal een paar dagen wachten of wel krijg ik mijn regels