We zijn nog steeds niet uit de naam voor onze nieuwe gup. In het begin twijfelden we tussen Jack en Jake. Uiteindelijk toch voor Jake gekozen maar toen beviel een vriendinnetje onlangs van een Jake en nu voelt het toch een beetje gek om ook die naam te nemen. Ook al zullen wij het anders schrijven dan zij. Nu zaten we te denken aan Mason. Onze andere zoon heet Aiden en die is vernoemd naar de beide opa's met 2e en 3e naam. Deze baby willen we niet vernoemen en alleen een 2e naam geven maar wat past er bij Mason? Verder vind ik Luke, Toby en Dean ook leuk maar Dean past echt niet bij Aiden vind ik en mijn vriend vind Luke en Toby niet zo. (hij komt met namen als Gregory.... ) Als 2e naam vind ik Luke en Toby ook te kort achter Mason.. Zucht.. Help!!?
Ik vind een korte naam achter Mason juist wel leuk eigenlijk! Mason Jake... Vind ik wel stoer Mason Julian evt? (Julian op zn engels uitgesproken dan)
Ideetjes voor een naam bij Aiden: Aiden en Neill/Neal Aiden en Owen Aiden en Tycho Aiden en Senn Aiden en Liam Aiden en Nolan Aiden en Kyan Aiden en Keano Aiden en Ferron Aiden en Dane Aiden en Quinten Aiden en Revi Of Aiden en Mason, dat kan prima! Ideetjes om achter Mason te plaatsen: Mason Shane Mason Jones Mason James Mason River Mason Jaivy Mason Lennox Mason Dean Mason Delano Mason Ferris
Jack is een leuke naam die kan je ook nog nemen ipv Jake. Maar Mason is ook een leuke naam en als 2e naam kan Jake heel goed eigenlijk of wil je die naam helemaal weglaten ivm je vriendin?
Ja is ook wel stoer maar klinkt op de een of andere manier niet echt lekker als ik het een paar keer uitspreek.. En bovendien zijn zijn initialen dan MJ.. Doet me erg aan Micheal Jackson denken.
James vind ik ook leuk maar ik heb al een neefje die James heet. Jack vind ik eigenlijk niet meer zo leuk als eerst..
Oh dat is een leuk idee. Is ook de naam van een van de personages van suits. Is een serie die vriendlief en ik kijken. Hmmm vriend vind het ook leuk.
Het enige probleem met Mason is dat een goede vriendin die nog geen kinderen heeft een tijdje terug zei dat ze dat een mooie naam vond om aan een eventueel kind te gaan geven.. Maar ze zei zelf dat we gewoon die naam mochten gebruiken als we dat wilden..
Hmm de namen bij Aiden vind ik allemaal net niet ofzo.. Zucht hormonen Lennox is ook een syndroom. Lennox gastaut, daaraan is mijn achterneefje overleden dus zou ik niet zo snel voor kiezen.
Zouden jullie het trouwens gek vinden dat de 1e wel 3 namen heeft en de 2e er maar 2 krijgt? (als we een 3e mogen krijgen dan krijgt die maar 1 naam haha grapje!)
Nee vind k helemaal niet gek. Alleen als eentje maar 1 naam zou hebben. Jace Chase Parker Bryce Kane Mike
Wij hebben 2 jongens met de namen Liam en Aiden. Ik vind Aiden de enige mooie naam bij Liam haha. Mocht er ooit een 3e komen, weet ik het echt miet voor een jongen. Zie wel leuke namen voorbij komen, maar vind die er dan weer niet mooi bij passen. Succes met kiezen. Ik zou toch ook voor 3 namen gaan net als bij de 1 e.