Beoordeling fertiliteitsarts

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ZaZaM, 15 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    As vrijdag mag ik naar de fertiliteitsarts. Nu ging ik net even kijken op zijn beoordeling op zorgkaartnederland.nl misschien dat jullie dit kennen. Ik was benieuwd naar ervaringen van vrouwen hier die bij een fertiliteitsarts zijn geweest en hoe ze zit bezoek hebben ervaren en of dit overeen kwam met de beoordelingen op zorgkaartnederland.nl. Mijne staat namelijk nogal slecht aangeschreven, schijnt bot te zijn en slecht te luisteren. Nu ben ik dus een beetje bang..... Ik weet dat mensen graag negatieve beoordelingen schrijven in plaats van positieve, dus ik probeer me niet al te veel zorgen te maken. Toch was ik dus benieuwd naar ervaringen van jullie of het cijfer/beoordeling overeenkwam met de werkelijkheid. Hopelijk kunnen sommigen van jullie even kijken naar zorgkaartnederland en je ervaring delen.

2. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik wist helemaal niet dat dat kon! Heb de mijne gelijk ff beoordeeld.. Maar kan 5 dgn duren voorhet op de site komt

3. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Ik heb net even gekeken, maar bij mijn fertiliteitsarts staan geen waarderingen nog. Onze gyn doet veel onderzoek.
    Fijne spontane man, maakt grapjes en altijd positief.
    Luisterd naar ons, fijne man!
    Je kan ook gewoon even afwachten met jouw arts, ga er open in. Mocht je dezelfde ervaring krijgen kan je altijd nog overstappen naar een ander.

4. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Die van mij wordt heel goed beoordeeld (9,7) en ook de reacties die geplaatst zijn kloppen met hoe hij is.

Maar zou gewoon even het gesprek afwachten, misschien valt het reuze mee toch.

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik wist ook niet dat dit kon!
    Heb net even gekeken. Mijn fertiliteitsarts staat er niet tussen, jammer genoeg.
    Mijn gyn heeft een 8,3.. Heb haar 2 keer gezien, en ben erg tevreden over haar!

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Zo'n beoordeling zegt helemaal niks. Een arts ligt je of niet. Iemand kan heel direct zijn, hou je daar van? De een niet, de ander juist wel. Ben je iemand met een eigen mening en wil je inspraak? De ene arts gaat daarin mee, de ander accepteert dat niet. Een arts is dus niet algemeen te beoordelen, omdat iedere patiënt anders is.

Hier meegemaakt dat ik prima met een arts door één deur kon, terwijl een vriendin van mij dat helemaal niet kon en andersom ook. Richt je dus niet op beoordelingen, want je hebt er zelf niet zoveel aan. Succes!

7. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Thnx voor de reacties. Ik weet ook wel dat ik niet te veel moet kijken naar de beoordelingen en dat dit per persoon verschilt, maar was toch benieuwd naar jullie ervaringen. Ik hoop gewoon echt dat deze fertiliteitsarts er mee eens is dat mijn luteale fase te kort is om zwanger te raken (ik lees hier regelmatig dat een gyn of fert.arts zegt dat een korte luteale fase niet uit maakt) en ik hoop eigenlijk direct utrogestan te krijgen om mijn lf te verlengen... Nou, nog een paar daagjes wachten en dan zullen we het weten:)

8. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Hoi zazam,

Ik wist helemaal niet dat zorgkaartnederland bestond en heb gelijk gekeken bij onze gyn. En bij ons is het net andersom. Hij krijgt daar gemiddeld een 9.4 en wat de mensen daar over hem zeggen, daar kan ik me totaal niet in vinden.
    Dingen als: luistert naar de patiënt, legt alles goed uit.
    Nou daar ben in het dus helemaal niet mee eens. Zo blijkt maar weer dat iedereen artsen anders kan ervaren dus ik zou me er niet teveel van aantrekken als ik jou was.

Veel succes!

Deel Deze Pagina