In Düsseldorf waren we dan verder gegaan met KID donorzaad. Ze hebben daar een eigen spermabank. En in Düsseldorf hebben ze een micro tese gedaan iets wat ze in nl niet doen plus dat ze daar nog vele andere mogelijkheden hebben kwa behandeling. Voor ons gevoel kijken ze daar verder dan hun neus lang is zeg maar. Iets wat we in nl totaal niet ervaarde. Ze kunnen zoveel meer daar in Düsseldorf. Maar dan moet er wel zaad zijn idd. Wij hebben dus geen gewone tese gedaan maar een micro tese daarbij zou de kans op het vinden van zaad groter zijn dan bij een normale tese. Nee de eens is niet zomaar weg nee. Je wordt zo gedwongen om een keuze te maken iets wat je hart niet wilt. Het blijft oneerlijk allemaal maar ja wat doen we eraan he. Ik duim heel hard voor een succesvolle tese voor jullie ♡
Heftig en oneerlijk dat een 2e wonder zich niet aandiendt. In eerste instantie ben je nog vrij hoopvol want het is al eens gelukt, maar die hoop wordt steeds kleiner..... Het is anders dan toen wij aan het begin van dit alles stonden, dat je bang nooit een kindje te krijgen. Dat gevoel is weg want ik ben mama van een prachtig meisje waar we zielsgelukkig mee zijn en onwijs veel van houden. Maar toch de wens voor een broertjeof zusje blijft groot. Ik hoop heel hard voor jullie dat in de laatste poging een prachtig wonder zit ♡
Ik heb vandaag gewoon de arts van Düsseldorf gemaild en die heeft me gerustgesteld dat 1x beetje bloed echt niets ergs is en dat dat weleens voorkomt na een ovulatie. Als het ook na de gemeenschap is adviseert ze een uitstrijkje maar dat is gelukkig niet zo
Mijn vriend zal een micro tese ondergaan in NL, de techniek en wetenschap hebben gelukkig niet stilgestaan! Ik blijf het verschil tussen NL en haar buurlanden zo bizar vinden! Maar wel weer fijn voor degenen voor wie het werkt. Jammer dat niet alles wat ze daar doen, hier gedaan kan worden! Fijn dat jullie zo’n goed gevoel hebben bij DD! Lief dat je voor ons duimt❤️ Natuurlijk duim ik ook voor jullie!❤️
Wat goed dat ze dat tegenwoordig ook hier doen. In 2012 deden ze dat nog niet hier en mede ook daarom zijn we naar Düsseldorf gegaan. En we zitten daar nog steeds goed we maken daar alles af zeg maar zijn daar inmiddels zo vertrouwd geraakt en voor ons is het ook maar 40 min rijden naar Düsseldorf dus wat dat betreft maakt het ook niet uit. Ik hoop nog eens van je te horen als de tese is geweest met hopelijk positief resultaat.
Ja ik snap wel dat de keuze om naar dd te gaan dan snel gemaakt is! Ik weet overigens niet of het in meer ziekenhuizen in nl gedaan wordt. Ik dacht dat het hier niet gedaan werd tot de arts er de over begon na de uitslagen. Ik hoop ook nog van jou te horen! Hopelijk met goed nieuws❤️