Hallo, Ik heb afgelopen vrijdag en zaterdag met ochtendurine licht positief getest met de dipstick van sensitest. Ik dacht een streep is een streep dus... zwanger. Ik heb vanmorgen een digitale clearblue gedaan en daar kwam uit: niet zwanger. Ben ik nu inderdaad niet zwanger of ben ik gewoon te vroeg geweest met de clearblue? Ik ben inmiddels 3 dagen overtijd en er is nog geen ongie te bekennen... Ik weet het gewoon even niet meer . Hubbie en ik zijn al 14 maanden bezig en ik heb nog nooit vals posi getest met sensitest, maar wat zijn jullie ervaringen? Groetjes
was het de gewone van clear blue of die met indicator? de gewone digitale heeft meer HCG nodig en die met indicator kan je al vroeger mee testen. ook zou het kunnen zijn dat je wel zwanger was maar er iets mis is gegaan met de inestelling en dus wel mininaal HCG hebt aangemaakt maar dat je over een paar dagen gewoon ongi word.. ik zou morgen eens testen halen van kruitvat 2 voor 5 euro en die dinsdag ochtend doen.
Ik heb hetzelfde gehad afgelopen maand.. Was 2 dagen ook heel licht posi (2 dagen voor NOD).. Op mijn NOD nega getest.. Ben 2 dagen overtijd geweest en helaas brak daarna de ongi door.. Dacht ook een streep is een streep, maar helaas gaat het vaker mis dan we denken.. Dan kan er inderdaad iets mis zijn gegaan met de innesteling.. Ik zou blijven testen totdat de ongi doorbreekt, of niet.. Hoop op een posi test voor je meid! Ik gebruik trouwens ook ovu en zw testen van sensitest.. Ben er wel tevreden over.. Succes!
herkenbaar, ik had twee maanden geleden ongeveer het zelfde, was alleen 8 dagen overtijd..twee posi testen, heel licht, dat wel. en toen na 36 dagen ongesteld... meid, ik blijf duimen voor jou hoor! een streep is een streep..gewoon over een dag of 2 á 3 nog eens testen? succes, liefs
Het kan ook best zijn dat het net wat te vroeg is hoor. Een vriendin van me was ruim een week over tijd voordat ze eens een keer een positieve test had. You never know!
het kan zijn dat ie iets te vroeg is genomen ik denk als je morgen doet testen met ochtend urine er meteen een goeie streep zal staan...succes!
Hai allemaal, Nou ik ben gisteravond ongesteld geworden, dus we gaan ronde zoveel in. Helaas. Ik had het liever anders gehad, want dit was de laatste maand voordat we echt de mmm ingaan. We hebben namelijk de eerste onderzoeken al gehad. Bedankt voor het positieve denken!! Groetjes