Onze kinderarts zegt dat dat het dus absoluut niet kan zijn, omdat het in periodes is en dat ze anders continue last moet hebben. Maar we moeten 2 januari weer heen en zullen vertellen wat er ons in Rotterdam gezegd is. We mogen ook daar onder controle van een kinderarts, maar dat is bijna 2uur rijden als het druk op de weg is en dat is me te ver. Al kun je naar mijn idee niet beter zitten als in het Sophia kinderziekenhuis, maar we wachten 2 januari eerst maar eens af.
Hey meid, wat moet dit supervervelend en vermoeiend zijn voor jullie allemaal.. Onze dochter bleek het kiss syndroom te hebben en werd na 1 behandeling een heel ontspannen en ander meisje. Ik herken veel van wat je zegt. Kiss syndroom wordt in de ziekenhuizen niet altijd erkend of op een andere manier naar gekeken. Moeite waard om eens op te googlen denk ik of je iets herkend.
bedankt voor je reactie.. kiss syndroom is ze al voor behandeld, maar we weten nu waar het vandaan komt zie laatste tekst pagina 2. Fijn dat jullie meisje zoveel baat bij de behandeling had, wat dat betreft doen ze super goed werk.