Ik heb 4 nov mijn eerste IUI gehad, 2 nov in de avond heb ik 5000 pregnyl gespoten. Ik mag pas officieel dinsdag testen. Ik heb er totaal geen verstand van maar kan ik al eerder testen of liever niet aan te raden en echt afwachten.
2 juni zal november zijn . Je zit dus nu op bijna 12 dagen na pregnyl. Stel dat je nu test kan hij nog licht posi zijn doir de pregnyl. Dus mocht je vandaag gaan testen, is het zeker aan te raden om de komende dagen door te testen om te kijken of hij wel oploopt.
Haha ja aangepast. Anders had ik wel veel geduld. Ja precies dus beter nog niet te testen toch ? Poeh ik vind het zo moeilijk. Ik teste al maanden niet meer maar nu. Ik heb maar 4 testen in huis. 2 early en 2 normale en ik kan niet bijkopen nu.
Je kan eerder testen, maar dan moet je wel blijven testen tot je oploop ziet of afloop. Dat je niet gelijk te blij wordt van een positieve test zeg maar. Want er zijn genoeg dames die bv na 12 dagen nog steeds hcg van de pregnyl uitplassen. T is maar net wat je zelf prettig vindt als je kan beheersen tot de officiële testdag, ook prima. Scheelt je wel scheel kijken op lijntjes.
Ik zou dan vanaf morgenochtend gaan testen en elke dag een testje doen met ochtendurine. Je ziet dan snel genoeg of hij oploopt
Bedankt voor jullie reacties ik ga toch maar wachten. Had graag getest maar ik ben bang voor de pregnyl. Ik heb sterk het idee dat het weer niet gelukt is dus ik wil van de spanning af.
Ik zou ook wachten. Bij deze cryo heb ik echt pas getest op de testdatum en dan heb je direct duidelijkheid. Succes!