Gemene stekende pijn !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Paula28, 6 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Meiden heb sinds een paar dagen stekende pijn aan de rechterkant van mijn buik (onderin)
    Vraag me af wat dit is....

    heb het niet constant maar wel als ik me buk of opsta..

    enne het is niet mijn blindedarm...maar wat wel??


    wie herkent dit?
     
  2. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    kan het niet je eisprong zijn? ik had het vannochtend ook, maar dat duurde maar even, sterkte ermee...
     
  3. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik had dat gevoel ook altijd bij mijn eisprong, dus misschien dat dat het inderdaad is.
     
  4. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Maar heb het al 4 dagen!

    .....het gaat nu wat meer naar de kramp toe en het trekt door naar mijn been....
     
  5. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    Ik heb ook deze cyclus een dag of 4 a 5 last van steken en krampen gehad in de lies en dat was bij mij de eisprong.
     
  6. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Ships ik kan niet meer klussen!!

    Heb alleen op de 28e nov en op 2 dec geklust

    Zou dit genoeg zijn??
     
  7. Jacomien

    Jacomien Lid

    5 nov 2005
    30
    0
    0
    Noorden des lands....
    Ik heb ook al een aantal dag last van steken in mijn zij.. ik weet echt niet wat het is, snap het ook niet.
    Als dit mijn eisprong zou zijn, dan heb ik me grondig verteld bij mijn cyclus. Vandaag is de pijn iets afgenomen, maar voel het nog steeds.

    Heb dit nog nooit gevoeld, beetje vreemd allemaal.

    Liefs Jacomien
     
  8. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    toevallig dus vannochtend zo'n pijn gehad en vanavond een postieve ovu-test. Heb nog steeds last van mijn onderbuik, dus wie wet is dat het ook bij jou.
     
  9. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ik heb ook enorme steken in mijn zij rechterkant... al een dag of 3 maar ben vandaag ongesteld geworden en de steken zijn er nog... dus is gek hoor, had dit vroeger nooit ! Ach ja we zien wel...
     
  10. Fie

    Fie Lid

    7 dec 2005
    6
    0
    0
    Bediende
    Hey dames,

    Ik begrijp heel goed wat jullie bedoelen... maandag ook de hele zo'n steken gehad, linksonder in mijn buik. Voor derest had ik ook alg. spierpijn en rugpijn... Nu zijn steekes wel weer weg... Als dit mijn eisprng was dan heb ikmij in mijn cyclus vergist (wat wel kan want na jaren pilgebruik is hij nog niet regelmatig). Het rara is dat ik dit nog nooit gehad heb... Het komt bij wel net goed uit want we hadden net zondagmiddag geklust!

    Groetjes!
     
  11. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    ik heb ook van die steken in mijn buik links of rechts tijdens de eisprong. nu een week later heb ik zo'n buikpijn dat je het gevoel hebt dat je ongi moet worden. maar dat is pas over een week. herkent iemand dat?

    nou. wat een gepraat he over de pijntjes. maar ja, het is voor een goed doel.....
     
  12. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    ja vreemd is dat he. ik heb vorige week zekers tot Dinsdag steken gehad nu voel ik nog wel steken en mede ook een ong gevoel elke keer.
    vreemde is dat nu een week voor mijn NOD ik mijn tepels nog niet voel normaal bij ong gaan ze na de eisprong vreselijk branden maar daar is nog niets van te bekennen.
    verder voel ik dus absoluut niets wat op zwangerschap kan lijken.
    maar vind deze cyclus wel het spannenste van alle vier omdat hij gewoon anders is dan anders. ik kijk uit naar het weekende meestal voel ik al een paar dagen van te voren of ik ong ga worden en dat kan in het weekende al beginnen.
    en dan woensdag NOD zoooooooow spannend.
     
  13. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    ja vreemd is dat he. ik heb vorige week zekers tot Dinsdag steken gehad nu voel ik nog wel steken en mede ook een ong gevoel elke keer.
    vreemde is dat nu een week voor mijn NOD ik mijn tepels nog niet voel normaal bij ong gaan ze na de eisprong vreselijk branden maar daar is nog niets van te bekennen.
    verder voel ik dus absoluut niets wat op zwangerschap kan lijken.
    maar vind deze cyclus wel het spannenste van alle vier omdat hij gewoon anders is dan anders. ik kijk uit naar het weekende meestal voel ik al een paar dagen van te voren of ik ong ga worden en dat kan in het weekende al beginnen.
    en dan woensdag NOD zoooooooow spannend.
     
  14. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    kheb ook last van die steken vandaag in de linker zij eisprong zou pas bij mij over een paar dagen zijn :(
     
  15. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    nou lieke ik duim voor je hoor. op naar volgende week voor ons beiden......
     
  16. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    wordt een spannend weekje dus voor beiden Dorito... beetje zelfde klachten umm als je dat zo mag noemen.. misschien meer verschijnselen.
     
  17. angel25

    angel25 Lid

    1 dec 2005
    39
    0
    0
    hallo damens ik weet psies wat jullie bedoelen!! ik heb dat dus ook gehad maar was wel vreemd want het was 3 dagen na me ongie dag..rechtsonderin me buik en trok door naar me been heb der ook dag of 2 last van gehad en afgelopen maandag had ik ineens heel erg kramp in me buik en dat trok door naar me rug wist niet meer hoe ik moest zitten enzo.dat heb een min of 10 ofzow geduurt of langer geen idee....dacht eerst dat ik ongie moest worden maar tot nu toe niks ...iedergeval succes iedereen !!!
     
  18. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    spannend hoor angel25. bij mij was het ook even heel heftig en daarna over. alleen wat eerder in de cylcus dan bij jou. laat je weten hoe het gaat. je ging nog wachten met een test doen toch?
     
  19. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    oh zie net bij een ander onderwerp dat je test negatief was. hopelijk blijven de duivels weg en heb je snel een positieve test. ;)
     
  20. angel25

    angel25 Lid

    1 dec 2005
    39
    0
    0
    ik snap er ook niks van dus zit niks anders op dan w8 en ik haat w8 !! hahaha wil eigenlijk nu wl gewoon ongie worden dan weet ik teminste iets ...jij ook succes!! en de rest ook natuurlijk !! groetjes
     

Deel Deze Pagina