Hier misschien ook maar een lijstje maken Babyliz - ronde 15 - nod nog onbekend - MMM: 10 januari uitslag IUI/IVF?
ik meld me ook aan zou even kort mijn verhaal vertellen juni 2010 gestopt met de pil in jan 2011 bleek ik zwanger helaas ging dit fout bij 7 weken en 2 dagen uiteindelijk weer zwanger in sep 2011 helaas ging deze zwangerschap ook fout en nu hopen we heel hard dat 2012 een beter jaar voor ons gaat zijn en we eindelijk niet meer met legen handen komen te staan
Welkom missymaaike! Wat ontzettend naar zeg 2 miskramen Hoop ook dat 2012 voor jullie een beter jaar zal worden! Wij zijn door de huisarts doorverwezen naar de fertiliteitsarts naar aanleiding van een slechte zaadtest. Inmiddels zijn er nog 2 tests gedaan die ook een slechte uitslag gaven. 3 januari gaan ze nu een proefopwerking doen en 10 januari krijgen we de uitslag of het zaad geschikt is voor iui en zo niet voor ivf of icsi. Spannende tijd wordt 2012!
wij zijn ook bij de fertiliteits arts geweest en alles was goed mijn vriend zijn zaad lag iets onder het gemiddelde van de 20 miljoen maar de hoeveelheid was weer meer dan normaal dus uiteindelijk was het toch nog wel goed. door die 2 miskramen lopen we nu bij de gyn anti stolling en anti stoffen zijn allemaal goed en wacht nu alleen nog het chromosone onderzoek af maar dat kan 3 maanden duren . voor de rest is mijn b12 geprikt en heb een lage normaal waarden dus ben maar begonnen aan b12 zuig tableten! @ babyliz gebruikt jouw vriend ook voedings suplemeten wij kregen namelijk als tip van de fertilteitsarts om mijn vriend zink selenium te laten slikken is goed voor het zaad en ook foliumzuur en gebruikt hij ook multi vitamine
Wel fijn dat totnogtoe alles goed is dan! En je bent wel 2x zwanger geweest, dus over het zaad hoef je je dan denk ik inderdaad niet al teveel zorgen te maken. Wow 3 maanden duurt wel lang voor dat chromosomenonderzoek... Wel goed dat ze alles zo uitgebreid onderzoeken! Ja, hij slikt wel multivitamines met extra zink en foliumzuur ed, maar zonder merkbaar resultaat. Zaad blijft slecht. Onze fertiliteitsarts vindt het ook niet heel veel toevoegen geloof ik, maar zal het in januari nog eens vragen als we er zijn
nou zwanger worden is ook echt niet het probleem , maar het kan wel aan zijn zaad liggen als hij een chromosoon afwijking heeft zou het daar zeker aan kunnen liggen. ik denk zelf dat het aan de b12 ligt dus nu maar flink aan de b12 ... en hopelijk is het deze maand raak ben dan op mijn moeders verjaardag uit gerekent en trouw dan toch nog met ze 3tjes
Ik snap het. Blijft dus spannend om de uitslag van dat onderzoek te horen... Inderdaad maar lekker b12 blijven slikken dan. Gaan jullie trouwen? Leuk! Wanneer?
Leuk Maaike, dat je ook mee doet Ik mag wachten tot ik weer ongesteld word en dan met Clomid beginnen! Hebben jullie inmiddels mensen om je heen ingelicht over het zwanger worden? Met behandelingen is het toch wel intensief alles. Mijn ouders en schoonouders weten het wel. ook twee beste vrienden!
Leuk maaike! Geniet ervan. Voor je het weet is t voorbij @pip: Ja ouders en schoonouders weten er van en ook een aantal goede vriendinnen. Misschien dat als we echt aan behandelingen beginnen er nog wel meer mensen het te weten komen. Ik hou niet zo van dat geheimzinnige gedoe eigenlijk... maar het is ook wel weer lastig omdat het wel een privéding is. Moeilijk om daar een afweging in te maken! Hopelijk zorgt de clomid voor een betere cyclus bij jou!
hier in de omgeving weten een hele hoop mensen het vooral omdat wij gewoon over de miskramen praten......hierdoor weten alle mensen die ons diebaar zijn over onze wens
Krijg je veel steun van de mensen om je heen maaike? Hier maar weer ovulatietesten ingeslagen. Gelukkig zijn die dingen niet zo duur Vind het toch wel handig om ze te blijven gebruiken... al is t alleen maar om te weten wanneer ik ongesteld word
He he, ff moeten zoeken. Maar heb m gevonden. Dames we gaan voor een roze 2012!!! Mag ik ook op t lijstje? Nod 29 dec. Laat m lekker laat staan, maar heb eerder ei gehad. Misschien 24e testen. Eerst temp afwachten de komende dagen. Ronde 13, 1e kindje. Heel veel succes dames!!!!
NAAM - RONDE - NOD - BIJZONDERHEDEN Missymaaike - ronde 16 - nod nog onbekend - Babyliz - ronde 15 - nod nog onbekend - 10 januari uitslag IUI/IVF? Jeskejes - ronde 13 - nod 29 dec - mss 24e testen Pip1986 - ronde 12 - nod nog onbekend - starten clomid 50mg Babytjuhh - ronde 12 - nod nog onbekend - Zo even aangevuld. Verbeter gerust als het niet goed is of vul even aan Welkom ook jeskejes! We gaan zeker voor een roze 2012 wel spannend dat je nod nog net eind december is!
Yep we gaan voor roze!!! Ja is nog spannend. Laatste kans van dit jaar. Maar doe alvast hier mee met jullie. Net met neef naar sherlock 2 geweest. Ff koppetje leeg. En er weer tegen aan. Met moeders gaat wisselend. Houd goede hoop. Welterusten dames.
Up Up Up!!! Nog niet zo actief hier, maar dat komt nog wel @Jeske, ja idd wie weet word het toch nog 2011 voor een van ons..! Nog steeds veel zorgen om je moeder dus.. ze komt niet thuis met de kerst?
Moeilijk hoor jeskejes alles rond je moeder.. dikke knuffel! Was sherlock 2 leuk? Zat nog te twijfelen of ik ook binnenkort zou gaan, vond 1 niet heeel veel aan. Zou zeker leuk zijn als iemand nog in 2011 posi kan testen Ik kan op zn allervroegst toch pas begin januari testen..hoewel ik de laatste maanden eigk nooit meer test, maar netjes wacht op menstruatie