Het oude topic is weer gesloten, dus ben zo vrij geweest om weer een nieuwe te beginnen. In mijn omgeving gaat de babyboom gewoon door; een vriendin is net bevallen van een prachtige dochter, een andere vriendin is inmiddels 15 weken zwanger en ook mijn zusje is 10 weken zwanger van de tweede! Ben ontzettend blij! Ik hoop dat mijn nieuwe neefje/nichtje net zo leuk is als mijn nichtje (17 mnd) nu is. Echt een heerlijk kind. Vind het nog steeds een voorrecht om iedere week op te mogen passen! Hoe is het verder met iedereen? Nog nieuwtjes? Gr. Mar30 Mar30
Die kleine meid van jou houdt het dan toch goed vol! Voel jij je nog goed? Lijkt me best zwaar zo die laatste zwamgerschapsweekjes en dan ook Riley die natuurlijk de nodig aandacht vraagt. Hoop dat je tijd hebt om je rust te pakken. Mar30
nog ffies gusam en je 2de uk is dr, kan me voorstellen het nu wel elke dag aftellen wordt voor je hoor. xxx
het is zeker aftellen nu, van mij mag ze komen want de buik zit me aardig in de weg, maar de kleine is diegene die bepaald wanneer ze wil komen. Het is nu gewoon afwachten. XXX gusam
kan me goed voorstellen die buik in de weg zit hoor, ik moet nog 9 weken en kan al niet meer bukken whahahah dus dat wordt nog wat bij mij.Dit heb ik bij me andere 2 koters echt niet gehad
Voor jou gaat het inderdaad ook al opschieten mamavan3! Hoe vinden jou kinderen de gezinsuitbreiding eigenlijk? Ze zijn vast heel nieuwsgierig! Mar30
hallo girls, ik was het topic effe kwijt hoe is het met iedereen? gusam, ik duim voor je laatste loodjes!
He Loopy, hoe gaat het met jouw mannetje en met jou? Ik zie op je banner dat Rens alweer 3,5 maand is. Wat gaat dat snel! Mar30
Hey Meiden Loopy: Rens alweer 3,5 maand oud. Wat gaat dat hard zeg. En het is echt zo'n heerlijk mannetje om te zien. Ben je alweer aan het werk of nog niet? En gaat Rens dan naar de kinderopvang? Gusam: Sterkte met de laatste loodjes. Spannend hoor! Hier alweer de 7e ronde in. Maar ik ga sowieso terug naar de gyn. Kan pas na half November terecht, maar afspraak staat. Wordt waarschijnlijk weer een operatie ivm de endo vrees ik. Maar goed, dat zorgt dan misschien wel voor meteen betere kansen weer. Laten we het hopen. Big Wish: Hoe is het met jou?
Mar: Hoe is het verder met jou? Ben je al iets wijzer geworden van hoe je eea zou willen aanpakken. En zijn je ouders inmiddels al wat meer positief over je eventuele plannen. Als je dat al eerder verteld hebt, neem me dan niet kwalijk, want ik ben al eventjes niet hier meer geweest. Hoop dat alles goed met je gaat en gefeliciteerd met het feit dat je weer tante wordt! Miiir: Hoe is het met jou?
Mamma van 3: Spannend zeg, nog maar 9 weken. Schiet al aardig op toch. Je kinderen zullen het ook wel erg spannend vinden. En ze gaan je straks vast wel helpen als je baby er eenmaal is. Lekker genieten nog even van je buik. Ze zeggen vaak dat je die gaat missen als je kindje er eenmaal uit is.
ik was het topic ook even kwijt. Dames, Gusam is vanacht bevallen (hoop niet dat je het erg vind, Gusam, maar ben zo blij voor je) ze heet Chanelly, is geboren om 00.56 en weegt 2890 gram. Met mij gaat alles goed. Ben sinds een week in contact met een jongen waarmee het tot nu toe wel klikt, dus wie weet. Het is niet degene waar ik het laatst over had, die heb ik niet meer gezien. Dit is een vriend van mijn neef, die ik al jaren zie op zijn verjaardag, maar dit jaar (begin okt.) had ik ineens zoiets van, hmm hij is toch best leuk. Ik ben behoorlijk verlegen, dus duurde even voor ik moed had om hem op te zoeken via hyves en een berichtje te sturen. Maar dat is dus gelukt en ik heb het idee dat hij mij ook wel leuk vind, maarja dat durf ik natuurlijk weer niet te vragen. Het is voor mij dan ook eigenlijk de eerste keer, dus vind het erg spannend allemaal. Ik doe het rustig aan en we zien wel. Loopy: Rens alweer 3,5 maand. Wat gaat het snel, maar wat is het een schatje. Mamavan3: nog maar 9 weken, spannend.... Musicalfan: wel balen dat het nog steeds niet gelukt is. En dat je misschien weer geopereerd moet worden. Mar30: hoe gaat het met jou plannen? En hoe is het met de anderen?
oooh spannend big wish, hopelijk gaan jullie een mooie tijd te gemoed saampjes, Ja nog maar 8 weekjes! gaat zo hard Hoest met jou en je kleine man loopy? De bevalling van gusam is heel goed gegaan, maar laat aan haar zelf de eer om alles te vertellen
Hoera Chanelly is geboren! Gusam gefeliciteerd! @Big Wish en Musicalfan: de plannen zijn nog steeds plannen. Begin de laatste tijd weer te twijfelen of ik het alleen wel aan kan. Zit er momenteel mentaal een beetje doorheen. Ik ga over 2 weken naar een workshop 'Alleenstaand met een kinderwens' en hopelijk helpt dit me om duidelijk te krijgen wat ik nou wil. Vooral het vinden van een donor baart me zorgen. Met mijn ouders heb ik het niet echt meer over mijn kinderwens gehad. Wel zeggen ze af en toe dingen als 'als jij straks een kleintje hebt, dan kunnen we samen op vakantie'. Dus ze doen hun best. Ik geniet voorlopig van alle (aankomende) baby's om me heen en van mijn nichtje waar ik iedere woensdag op pas. Heerlijk!
Gusam van harte met je tweede dochter!!! Hopelijk gaat alles goed. Bij mij gaat het ook dichtbij komen zeg! Alles is klaar thuis en Mika ligt sinds vanavond in zijn peuterbedje! Hopen dat dat goed blijft gaan. Ik ga ingeleid worden bij 38 a 39 weken en dat is al over 7 weken....spannend....! Liefs Ylona
Wat spannend zeg Ylona! Gaat inderdaad al opschieten! Ben benieuwd hoe de eerste nacht van Mika in zijn nieuwe bed gaat. Mar30
Mika heeft heerlijk geslapen tot half 9!!!! Ik heb echter wakker gelegen van 3 tot 6 met harde buiken! Liefs Ylona
Wat goed van Mika! Helemaal op zijn gemak in zijn nieuwe bed! Balen dat jij minder goed hebt geslapen. Hopelijk slaap te vanavond beter. Mar30