Ik weet het even niet meer.. reflux enzovoorts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 2aapjes, 24 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2aapjes

2aapjes Lid

24 dec 2015
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind ik dus ook! Ben erg bang dat de kinderarts met z'n "verandering" aankomt. Ik denk dat we hier het er nu voor staat gewoon moeten accepteren en hopen dat hij zich lekker vlot ontwikkeld en er steeds minder last van krijgt. Enig idee waneer dat maagklepje sterker is?

2. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Als je naar nutramigen zou switchen puur voor de verteerbaarheid, dan moet je eens vragen of dat dan wel rijmt met de bijvoeding...

Hier ook flessen van 180/6 en reflux. Maar wel pas sinds een week of 2 (nu bijna 5mnd oud), al eerder eens geprobeerd en dat gaf toen ook onrust. Nu zorgen de grotere flessen er juist voor dat hij iets van regelmaat begint te krijgen

3. 2aapjes

2aapjes Lid

24 dec 2015
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ga ook bespreken of we niet voorzichtig aan terug moeten naar standaard voeding. De kinder fysio die ik ken raad dat weet af.. zij is erg fan van niet teveel veranderen. Ook wel wat voor te zeggen.

K vind het moeilijk hoor! Het gaat nu, maar Het is nog steeds niet je van het. Snappen jullie? Of wil ik teveel? :)
    Nouja... een gelukkig kind, dat wil iedereen toch!?

4. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Tja, dan grijp ik terug naar mijn antwoord eerder in dit topic. Als het geen pijn meer is, maar gewoon een beetje ongerust, dan zou dat misschien gewoon ín je kindje kunnen zitten. Karaktertrek.

5. 2aapjes

2aapjes Lid

24 dec 2015
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hij is dus zo super grappig en vrolijk als hij niet grumpy is. Dat grumpy zijn komt echt van binnenuit dat voel je als je hem vasthoudt en ziet kronkelen in z'n bed, box of wippertje. Als hij er geen last van heeft hoef ik hem maar aan te kijken met een blanco gezicht en hij lacht en de guhhhhht en ggghhhhhu en pppt enzovoort vliegen om je oren hihi
    Wil dat stukje onrust voor hem gewoon weg hebben.. maar ben bang dat ik moet wachten tot dat maagklepje naar behoren gaat werken. Enig idee wanneer dat is?

6. 2aapjes

2aapjes Lid

24 dec 2015
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag bij de kinderarts geweest. We moeten losec (omeprazol ) drank 1x daags gaan geven. En toch heeft ze ons weer geadviseerd om beetje Nutriton door de fles te doen. Maar klein beetje therapeutischard zei ze. Gaan we maar proberen dan.
    Oh en we moeten pepti blijven geven zodat we kunnen uitsluiten waar het nou precies aan ligt. Reflux of Kma waardoor reflux klachten enz.
    Mocht de onrust nou blijven wilde ze daar pas weer naar kijken.
    Oh en ze heeft een foto laten maken van z'n buik enzo. Gewoon om uit te sluiten of daar geen afwijkingen zijn...
    Ben benieuwd!

7. udition

udition Actief lid

1 dec 2015
    129
    1
    18
    NULL
    NULL
    Weleens omeprazol geprobeerd?

Koemelk allergie is uitgesloten? Zelfs in HA voeding zitten melk eiwitten waar een hoog allergene baby last van kan hebben,

Deel Deze Pagina