Ovulatie, innesteling en zwanger worden!

Discussion in 'Zwanger worden' started by yessie, Dec 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yessie

yessie Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    1,208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Hoi meiden!

Na gedacht te hebben mezelf niet 'gek' te maken na allemaal kwaaltjes en gewoon maar af te wachten ben ik toch weer onder de druk gezwicht ;) en zit ik telkens te berekenen wat bepaalde klachten geweest kunnen zijn. Omdat ik er niet helemaal uitkom heb ik jullie hulp nodig :D

Hier de 'kwaaltjes':

- Op donderdag 9 december jl. begon ik onder in mijn buik last te krijgen wat doorstraalde in mijn bovenbenen. Ook begon mijn hechting (van de bevalling) pijn te doen.

- Op maandagnacht 12 december jl. hebben we geklust (nou ja, niet bewust klussen dan haha). Er was beduidend meer 'zin' dan in de dagen daarvoor :p zeg maar :D

- Op woensdag 14 december jl. had ik bij het afvegen een klein beetje roze afscheiding. Omdat ik dacht dat dit eindelijk weer een menstruatie was (helemaal blij mee :)) heb ik vanaf toen tampons gebruikt.

- Op donderdag 15 en vrijdag 16 december had ik wederom een klein beetje roze maar dat was niet veel. Denk dat ik het zonder tampon amper gemerkt had.

- Op zaterdag 17 december was het iets meer en was het ook draderig, op zondag werd het weer minder.

- Maandagochtend was er helemaal geen roze meer en vanaf toen is het ook niet meer terug gekomen.

Omdat ik sinds mijn zwangerschap niet meer gemenstrueerd heb weet ik dus totaal niet wanneer ik bijvoorbeeld vruchtbaar ben. Maar vanwege bovenstaande zit ik nu wel telkens te rekenen wat het geweest zou kunnen zijn...

Wie heeft op basis van alles een idee wat dat bloed geweest zou kunnen zijn? Ik hoop natuurlijk op een innesteling :p
    Zou dat kunnen? En wanneer zou ik dan kunnen testen?
    (Heb gisteravond getest ;) en dat was positief maar vanochtend was het weer negatief :()

Help...! :p

2. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hi,

Het is lastig omdat je nog geen cyclus hebt. Het kan ovulatiebloeding geweest zijn, maar ook een innestelling. Ik zou over 2-3 dagen weer testen.

Succes!:)

3. yessie

yessie Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    1,208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Dank je voor je reactie! Dan toch maar even over de kerstdagen heentillen haha. Wie weet...!

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hoe bedoel je gsiter positief en vanmorgen negatief, oveluatie teste of zwangerschapstesten?
    en als je sinds je bevalling niet meer gemenstrueerd hebt zou ik ervan uitgaan dan dit een ongie was.
    liefs mamavand

5. yessie

yessie Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    1,208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Het was een zwangerschapstest waarmee ik 's avonds positief testte en de volgende ochtend weer negatief.

Inmiddels begon het sinds vanmiddag opeens weer licht te vloeien... dus ben benieuwd wat dit wordt. Als het een innestellingsbloeding is zou het qua tijd precies passen bij een ovulatiebloeding van de vorige keer.

Is het nu een menstruatie, dan heb ik geeeeen idee wat de vorige bloeding was... Het leek me wel ontzettend weinig voor een menstruatie, zeker de eerste na de bevalling

Maar eerlijk gezegd ben ik na al die jaren allang blij dat er weer wat aan het gebeuren is daar binnen ;)

Share This Page