Hoi, ik ben sinds juni gestopt met de pil omdat we voor een tweede kindje willen gaan. mijn cyclus is niet heel erg regelmatig, 28, 29,38, 32, 28 en nu afwachten maar. In augustus voelde ik me erg zwanger (misselijk, moe, emotioneel en zere borsten), ook mijn ongesteldheid kwam pas na 38 dagen, het was erg heftig en voor dat ik ongesteld werd zo`n 3 dagen ervoor verloor ik een soort bruin/rode knikker (was niet heel hard maar kon ik ook niet uit elkaar duwen in een wc papiertje het leek op een boontje. ik heb een test gedaan (negatief) en heb het naar de dokter gebracht die ook niet echt heel erg wist wat het nu was. het kon een vruchtje zijn dus denk ik dat het een miskraam heb gehad. na die ongesteldheid voelde ik me ook weer gewoon. ik heb 14 november een uitstrijkje gehad en mijn baarmoeder bleek gekanteld. De uitslag was goed. Nu was de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid op 25 nov, we hebben gevreeen op 5, 8, 10, 12 en 14 december. Op 6 december had ik heel erg het gevoel alsof ik blaasontsteking had, ik heb mijn urine weggebracht en ik had geen ontsteking maar ze vonden wel wat meer rode bloedcellen in mijn urine. ze adviseerde me om flink wat glazen jus d orange te drinken, dus gedaan, zaterdag weer heel de dag blaasontstekingsgevoel met ook veel plassen gehad maar `s avonds was het weg (wel weer veel jus d orange gedronken), sinds 12 december regelmatig (ongesteldheidsgevoel)krampjes in de onderbuik die soms doortrekken naar de liezen,met vlagen rugpijn (dacht eerst nierbekkenontsteking, maar volgens de huisarts was dat het niet) met vlagen misselijk heel de dag door maar niet hoeven braken, geen eetlust (behalve s avonds rond 22.00 hunkering naar chips terwijl ik misselijk ben, zaterdag heel de dag tot het avondeten op 1 wasa cracker gelopen, en steeds zere borsten, eerst met vlagen nu heel de dag door, vorige week jeukten mijn borsten ook nu niet meer, ook rommeldarmen en een gevoel van wat ik weleens bij mijn zoontje had van schopjes (alleen is dat nu nog onmogenlijk) donderdag is het de 28e dag en ik ben zo bang om te testen en dat het dan negatief is terwijl ik wel een zwangerschaps gevoel heb. ben momenteel ook heel erg verkouden dus denk dan dat de klachten weer daar verband mee zouden kunnen hebben en ik voel nu ook een lichte hoofdpijn, zou het kunnen?
het kan maar kan ook niet. In mijn zwangerschap van de eerste voelde ik niets dus voor nu kan ik alleen maar zeggen, denk er niet teveel bij na en succes met testen straks.
Ja moeilijk hè, als je zwanger wilt worden voel je van alles, je zou een test kunnen doen, maar snap dat je bang bent dat ie negatief is, zelf had ik dit vorrige week, misselijk geen trek meer in koffie pijnlijke borsten en pijn rechts onder in mijn buik, ook een test gedaan, negatief, toch maar even naar de dokter geweest die dacht aan een blindedarm ontsteking bloed laten afnemen ook op eventueel een zwangerschap, maar nee geen ontsteking en ook niet zwanger, nu had het bij ons niet gepland geweest, maar had echt het gevoel dat ik zwanger was, en moet eerlijk zeggen had het stiekem wel ergens gehoopt, jammer... Maar meid wil je geen negatief gevoel aan praten, het kan best zijn dat jij wel zwanger bent! Kijk het anders nog even aan, of een tekstje kan geen kwaad toch? Sterkte in ieder geval!!!
Wat vervelend dat je misschien een miskraam hebt gehad. Ik wil je geen valse hoop geven maar ik hoor vaak vrouwen die denken dat ze een blaasontsteking hebben en vervolgens zwanger blijken te zijn! Ik heb zelf zondag een tussentijdse bloeding gehad. Het zat alleen op mijn wc papiertje. Dus even een tampon in gedaan om te kijken en er zat echt bloed aan. Ik had zere borsten en voelde me misselijk. Het gaf me heel veel hoop. Maar nu ineens voel ik niets meer. Geen last meer van mijn buik enzo. Echt frustrerend hè! Ik vind de tijd naar je menstruatie toe steeds zo vreselijk lang duren. En dan steeds weer die teleurstelling... Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent! Laat je het even weten??