Hallo iedereen, ik heb even een vraagje, want ik weet het ni zo goed ni meer... normaal had ik nu zaterdag mijn maandstonden moeten hebben... maar normaal krijg ik telkens als ik mijn eisprong heb dadelijk pijn aan mijn borsten ( dus normaal 2 weken voor mijn maandstonden). maar nu heb ik pas pijn in mijn borsten gekregen vrijdag, dus 1 dag voor mijn normale maandstonden, ik heb ze nu nog altijd niet, maar ik durf geen test te doen, omdat ik denk dat ik pas vorige donderdag of vrijdag mijn eisprong heb gehad, maar dan wilt dit wel zeggen dat ik een cyclus heb van 42 dagen terwijl ik normaal vrij regelmatig ben... Ik zou graag julliem mening willen weten, kan het zijn dat je niet dadelijk na je eisprong pijn krijgt in je borsten, als dit normaal wel zo is? of heb ik gewoon een heel late eisprong gehad?
Een hele late eisprong zou op zich kunnen. Als ik je onderschrift lees, ben je volgens mij pas 3 rondes bezig. De regelmaat zit er misschien nog niet helemaal in. Zelf was ik de eerste drie maanden na het stoppen van de pil vrij regelmatig ongesteld en vanaf dat moment werd het heel onregelmatig. Als de pil uit je lichaam is, kan je ineens vrij onregelmatig ongesteld worden. Zullen vast wel meer dames zijn die dit herkennen. En... als je niet kan wachten gewoon lekker een test doen!
Het kan zijn dat je eitje later is deze maand. Misschien dat die pijn in je borsten nu ergens anders van komt dan van je ei, dit kan natuurlijk ook nog. In ieder geval succes met afwachten, denk dat je namelijk niet veel meer kunt doen op dit moment.
ronde 3 zitten we niet meer, dat was al van een tijdje geleden, ik ben er al effe niet meer opgeweest... ik heb testen van matcare besteld, dus als die er zijn zal ik er wel 1 doen denk ik... maar ik heb altijd schrik voor de teleurstelling...