Ik weet het even niet meer...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Angelique05, Mar 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angelique05

Angelique05 Actief lid

Jan 10, 2009
    189
    1
    18
    Female
    Moeder
    Hallo allemaal,

ik zit er momenteel even door heen en weet niet wat ik er mee aan moet...
    Onze zoon joey is nu 1 jaar en 3 maanden, maar sinds een wee of 4 is het een drama in de avond bij het naar bed brenge, we zijn ruim 2,5 uur bezig om hem in slaap te krijgen.
    Ik heb geen idee wat er aan de hand is, op de dag is er niks aan de hand, rond een uur of 4 wordt hij onrustig en om 7 uur naar bed is een drama.
    In de ochtend staat hij om 8 uur, dan om 12 uur weer naar bed tot 14:00 uur en dan om 7 uur weer naar bed.
    heeft iemand hier ergaring mee, dit is eigenlijk gekomen na een koemelk test, maar dat is nu dik 4 weken geleden, dus dat kan het niet meer zijn.
    Ook drinkt hij zijn melk niet meer, lijkt wel of hij niet meer durft.(hij is dus allergisch voor koemelk en krijgt al een tijdje koemelkvrije melk)
    10 minuten laten huilen is geen optie meer, hij raakt zo overstuur dat hij geen lucht meer krijgt en helemaal over de rooie gaat.
    Ik heb echt hulp nodig, ik weet het echt niet meer.
    groetjes een bezorgde moeder die geen raad meer weet,
    angelique

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Thirza heeft momenteel ook weer moeite met naar bed gaan 's avonds. Hier is momenteel de oplossing (ontdekte ik gisteravond) om nog even in het donker met 'r op bed te liggen kroelen en als ze dan lekker rustig is, haar op bed te leggen, (ze is dan dus nog wakker).
    Verder wel herkenbaar dat als er iets verkeerds gegeten is (hier ook KMA) het ook allemaal moeizamer gaat. Maar nu een maand later zou dat het toch niet meer mogen zijn en zou ik eerder denken aan een ontwikkelingssprongetje, groeispurt, iets in die geest...
    Eet hij verder voldoende? Dat kan ook tegenwerken hier, als ze toch nog honger heeft...

3. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,169
    4,321
    113
    Ik kan me jouw topic nog herinneren. Misschien is hij helemaal van slag geraakt door dat onderzoek? Wel erg sneu. Ik heb helaas geen tips maar hoop dat het snel beter gaat.

4. Angelique05

Angelique05 Actief lid

Jan 10, 2009
    189
    1
    18
    Female
    Moeder
    lieve mensen, ik heb dus ook joey mee naar ons bed genomen,ik leg hem neer, sla mijn arm om me heen en nog geen minuut later slaapt meneer!!!! Dus misschien een soort verlatingsangst ofzo??
    Ik ben in iedergeval blij dat jullie meeleven.
    Heb hem na 10 minuten in zijn eigen bed gelegd en daar slaapt hij nu verder, nouja als dat de oplossing is vindt ik het even prima, ik ben dat gevecht met joey zo zat...

Tja ik denk dat de onderzoeken er zeker wel wat mee te maken hebben hoor...
    Misschien ook net een sprong, ik weet het echt niet.
    Ik hoop dat dit de oplossing is voor tijdelijk...
    In ieder geval bedankt
    groetjes angelique

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Lekker dat ie nu slaapt! Enneh, mijn ervaring is dat als ze weer lekker in d'r velltje zit, het slapen ook weer normaal gaat...

6. Tese

Tese Niet meer actief

Oooh! Wat goed! Ik benblij dat je een manier gevonden hebt want ik kan me goed voorstellen dat je er helemaal gek van word!

7. Angelique05

Angelique05 Actief lid

Jan 10, 2009
    189
    1
    18
    Female
    Moeder
    ja ik hoop zo dat dit de oplossing is, nou we zullen het meemaken morgen hihihihi, ik zal morgenavond ook even verslag doen hoor :)

groetjes en een fijne avond
    angelique

8. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

Jul 23, 2008
    3,640
    322
    83
    Fijn dat het heeft geholpen!
    Hoop dat het zo blijft!

9. lob

lob Fanatiek lid

Nov 27, 2007
    2,646
    0
    0
    brabant
    mijn zoontje heeft het soms ook.. ik doe dan hetzelfde. samen in ons bed gaan liggen, hand op zijn buik en binnen 1 minuut slaapt ons meneertje. en als ik dit niet doe, dan is ook zo maar 2 uur overstuur.
    net wat rozemarijke zegt, zodra hij weer lekker in zijn vel zit is dit ook niet meer nodig.

10. Angelique05

Angelique05 Actief lid

Jan 10, 2009
    189
    1
    18
    Female
    Moeder
    ik hoop idd dat het een tijdelijk ding is, maar goed als het helpt vindt ik het prima, dit is voor mij helemaal nieuw, normaal nooit last in de avond, maar sinds de test is hij gewoon helemaal van slag, maar misschien zijn het op een stapelingen, sprong, tandje, angst voor melk...
    nouja wel zullen het allemaal wel mee maken.
    lieve groetjes angelique

11. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

Jul 8, 2009
    1,445
    0
    0
    Hier nog zo'n mannetje. Gisteren was het echt heel erg.
    Tot 3x toe wakker worden en helemaal overstuur zijn. Hij wil bij mij zijn/maar toch ook weer niet, hij wil liggen, maar toch weer niet, hij wil gewiegd worden, maar toch weer niet, hij wil zijn tutje, maar toch weer niet. En dat alles onder een hysterische huilbui. Hij laat zich dan ook gewoon niet troosten, zo overstuur.
    Al met al lag meneer om half 12 in ons bed te slapen. Papa tilt hem op en ja hoor: daar gingen we weer.
    In het donker toch maar naar zijn eigen bedje gebracht en gelukkig viel hij weer in slaap.
    Poeh, maar wat voel je je dan machteloos zeg. Mannetje was vanmorgen helemaal schor van het huilen. Zo zielig. Stemmetje sloeg de hele tijd over.

12. Angelique05

Angelique05 Actief lid

Jan 10, 2009
    189
    1
    18
    Female
    Moeder
    Hoi hoi, Nou ik zou nog even vertellen hoe het gister ging, joey was gister weer erg slecht in zijn vel en hangerig en huilerig, jammer genoeg moesten we hem even naar oma brengen omdat manlief 12,5 jaar bij de zaak was en we daar verwacht werden,
    Om 6 belde moeders, hij was erg warm en heel erg moe, dus wij joey opgehaald en naar huis gegaan.
    In bed gelegd en ging gelijk slapen???

Dus tja, geen idee, hoop dat de ellende nu voorbij is, we zullen het vanavond meemaken..
    Vandaag heeft hij ook een hele goede dag en net nog even 1,5 uur geslapen.

ik ben benieuwd wat de avond gaat brengen..
    groetjes angelique

Share This Page