Ik ben twee en een halve maand geleden bevallen van een lieve dochter. Maar nu heb ik het volgende. Ik heb nu al een week bruine afscheiding. Ik heb nog geen menstruatie gehad verder. Dit is echter zo licht dat ik bij wijze van de hele week met 1 maandverbandje kan doen Erg weinig dus. Nu ga ik een beetje googlen en daar zie ik alleen maar innestling e.d. Is er iemand die dit herkent en hoe merk je dat je weer zwanger bent? Ik voel mij wel sinds een kleine maand kip lekker wat ik erg herken van mijn eerste zwangerschap. Veder zou ik het niet weten de hormonen zijn immers nog niet uit mijn bloed. Ik heb vrij snel seks gehad maar mijn man is niet in mij gekomen (Sorry voor de details) Ik wil geen test doen omdat ik dit vaker deed en dan toch ongi werd en ik vind ze daar toch een beetje te duur voor. Want als dit een innestleing is kan ik niet testen toch? Tja hoe moet je dat dan eigenlijk doen. Nou ik hoop iemand mijn vragen kan beantwoorden. groetjes natas
ik zou toch gewoon een testje doen hoor. dan weet je tenminste waar je aan toe bent. want na je zwangerschap ben je natuurlijk wel meer vruchtbaar. denk niet dat je het zo kan merken. het enigste is een test. gewoon kv 2 voor 5.desnoods een bloedtest bij de dokter alleen denk ik wel dat hij ook wil dat je eerst zelf test. na de bevalling is je cyclus natuurlijk erg anders. ik had het ook en bijna nonstop verlies.
hoi hoi t zou natuurlijk kunnen ook als je vriend niet in jou is klaargekomen en na een bevalling ben je ook extra vruchtbaar. ik heb laatst ook gedacht dat ik zwanger was want de eerste paar x was mijn menstruatie ook helemaal van slag dan weer heel veel en 2 weken lang en dan een 2 weken weer bijna niks . heel erg raar maar je lichaam moet weer ff op gang komen denk ik . en als je niet wilt testen zal je gewoon ff af moeten wachten hoe t verder gaat met je mentruatie en anders kun je nog altijd testen .....
bedankt voor de reacties. Ik heb alleen maar bruin verlies totaal geen drupje rood. anders had ik me toch minder zorgen gemaakt. ik zou het ergens niet erg vinden hoor maar mijn lichaam is er nog helemaal niet aan toe haha en mijn man ook niet trouwens.
Lastig... Het enige wat je zekerheid zou kunnen geven is een testje doen. Misschien over een weekje toch proberen? Bij het kruidvat hebt je 2 testen voor 5 euro, dat is niet zo heel duur, toch? Wel weet ik nog goed, dat ik zooooo vaak heb gedacht na mijn bevalling dat ik weer zwanger was. Heb er zo veel testen door heen gerast dat ik de tel op een gegeven moment kwijt was hahaha. Heb het vaker gelezen hier dat meerdere vrouwen dit hadden na hun bevalling dus.... Het kan dus ook goed ontzwangeren zijn en je lichaam die van streek is na 9 maanden hard ploeteren. Misschien is dat kleine beetje bruine afscheiding toch ook een klein signaaltje van een naderende menstruatie? Dat je lichaam weer gaat 'werken' zeg maar? Spannend hoor... Ben benieuwd!
Nou ik heb getest maar die is negatief. Maar ik heb natuurlijk geen NOD. Mijn temp is wel hoger dan normaal 37.0 graden. Pff wordt er gek van haha. Als dit een innestelling is hoeveel dagen erna moet je dan testen? Pff bij mijn eerste zwangerschap werd ik gewoon ongi. geen gedoe ook verder haha. Is er een kans dat ik alsnog zwanger ben of is de kans heel klein omdat die nu ook nega was?!