Ja hooooorrrrrr jij bent zwanger meid!! Het blijft natuurlijk eng en spannend, dus ik hoop ook dat het bloedverlies gewoon stopt ook al komt het vaker voor Gefeliciteerddddd!!!!!
oh jij bent echt wel zwanger!!!.... tijd voor de vk of gyn.... ik FELICITEER je ook meid.. mooie test hoor...!!!!!
Jaaaaaa..... ow ben zo blij... Toch maar even een digitale gedaan. Woensdag naar de gyneacoloog. Ben toch wel een bang van fat beetje bloed Bekijk bijlage 86205
Meis gefeliciteerd!!! Hoop dat het bloeden nu weg is. Bij mij 2 maanden terug had ik ook een vrij duidelijke test, nog niet helemaal overtuigend, wel heel goed zichtbaar. Toen begon ik ook te bloeden, na 2 dagen was de test nog hetzelfde, niet duidelijker zoals bij jou. Na 4/5 dagen was er niets meer te zien. Jou testen zijn echt duidelijker geworden, heb hele goede hoop voor je!
Ah nee...! Wat erg dit! Hoe kan dat? Bloed je nog steeds? Heb je net getest of met ochtendurine? Hoop voor je dat je toch gewoon zwanger bent/blijft!
Nee, geloof niet dat ik nog zwanger ben...Had gisteren een negatieve test en heb er vanmorgen nog 1 met ochtendurine gedaan en die bleef ook wit....volgende ronde dan maar!!! Bedankt allemaal!!
Ja het is ook rot maar als ik naar banners van sommige van jullie kijk mag ik nog ik mijn handen klappen hoor!! Bedankt allemaal en we gaan gewoon met z'n allen verder naar de volgende ronde!!!
Knap hoor dat je er zo positief weer in staat Hopelijk is het gauw weer raak en mag het allemaal goed gaan!