Ik weet het even niet meer...?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marije1986, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marije1986

marije1986 Nieuw lid

29 jul 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

ik ben nieuw hier en heb me hier aangemeld omdat ik met een vraag zit.

Ik ben al een tijd van de pil af (4 jaar)en we hadden besloten om nog niet aan kinderen te beginnen en dat ik toch maar weer aan de pil zou gaan voor de zekerheid.
    Ik zou mijn menstruatie afwachten en dan weer aan de pil beginnen.

Ik had vrijdag 16 juli ongesteld moeten worden maar werd maandag 12 juli al ongesteld, normaal gesproken is het echt een stormvloed maar dit keer niet, misschien in al die dagen bij elkaar 2 normale tampons vol en woensdag 14 juli was de menstruatie al weer voorbij.
    Voor de zekerheid een test gedaan op 17 juli en die was negatief dus die dag weer begonnen aan de pil.

Alleen nu sinds een aantal dagen zijn mijn borsten gevoelig en ben ik misselijk en voel ik mezelf niet.
    Ik had begin van de week ook hele rare trekkende gevoel in mijn baarmoeder, voelde net alsof ik spiertrekkingen had in mijn baarmoeder.
    Het voelde hetzelfde alsof je van die spier trekkingen in je vinger ofzo hebt, moeilijk zo om te omschrijven maar hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.
    Ook merk ik dat mijn eetlust is veranderd.

Ik snap dat het ook door de pil kan komen maar ik heb in mijn leven nog nooit last gehad van zulke bijwerkingen en ben dus ook weer gestopt met die troep, dan maar rubbertjes...

Maar goed mijn vraag is, zou ik toch zwanger kunnen zijn, en heb ik misschien te vroeg getest?

2. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Waarom haal je niet nog even snel weer een testje? Dan heb je zekerheid!! Had ik allang gedaan in jou geval!!

3. marije1986

marije1986 Nieuw lid

29 jul 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daar zat ik dus ook wel aan te denken maar ik heb al een test gedaan de 17e, dat zou dus 1 dag overtijd zijn geweest als ik die bloeding niet had gehad, maar ben erg bang dat het gewoon bijwerkingen zijn?
    Ik bedoel we hebben besloten om nog even te wachten vanwege zijn werk het zou absoluut welkom zijn, maar ik ben bang voor een teleurstelling want diep in mijn hart en zijn hart willen we toch wel heel graag zo'n mini wij..

4. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Maar de 17e! Meid, het is nu de 30e!! Als je zekerheid wilt, zul je toch echt even moeten testen, en anders afwachten.
    Misschien was je ei wel later, waardoor je een paar dagen voor je NOD zat toen je testte.

Succes!

5. flower83

flower83 Actief lid

3 jul 2009
    127
    0
    0
    noord-holland
    ja het lijkt mij ook het beste om ff opnieuw te testen. zelf heb ik goede ervaringen met CB digitaal en predictor.

succes en we horen het graag natuurlijk

Deel Deze Pagina