hele rare vraag maar toch?

Discussion in 'Zwanger worden' started by mammie17, Nov 16, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mammie17

mammie17 Niet meer actief

hallo allemaal misschien hele rare vraag maar toch ben ik benieuwd.

dit is wat de calculator hier op de site uitgerekend heeft.

01/11/06 Eerste dag van je laatste menstruatie
    17/11/06 Een beetje vruchtbaar
    18/11/06 Vruchtbaar
    19/11/06 Erg vruchtbaar
    20/11/06 Eisprong
    25/11/06 Innesteldag
    04/12/06 Vanaf hier kun je testen

nu heb ik gisteren gevreeen met mijn vriend. Daarvoor 2 dagen niet Wanneer kan ik nu het beste weer vrijen? welke dag(en)?en wanneer kun jet beste vrijen savonds sochtends smiddags? of maakt dat niet veel uit. kan al wl voelen dat mijn eisprong eraan komt.

groetjes

2. schumi

schumi Actief lid

Oct 16, 2006
    105
    0
    0
    Gewoon vrijen wanneer je daar zin in hebt!
    ze zeggen dat het beste is om de dag vanwege de kwaliteit van het zaad en zo te zien komt dat precies uit bij jou, dan zou je morgen weer moeten klussen en dan de 19de weer. Perfect toch?
    maar ikzelf let niet heel erg op die berekeningen, ik ga op mijn eigen gevoel af, ik kan mijn ei ook voelen. En als ik zin heb om te vrijen doe ik dat lekker en dan let ik er niet op of dat iedere dag of om de dag is.
    het tijdstip maakt helemaal niks uit naar mijn weten.
    succes ermee!

3. Niet meer actief

hai

ik ben gisteren bij het UMCG geweest voor inwendige echo en mn eisprong is 17 nov morgen dus nu vertelde mijn arts dat we vandaag en morgen en de dag erna het beste konden klussen zoals dat heet

en op de dag zelf dus de 17 nov deeisprong is het beste zegt mijn arts aangezien ze inwendig kon zien hoe of wat een eicel leeft maar 12 uur en een zaadcel 72 uur maar vers zaad zoals ze dat zeggen is sneller en sterker actiever dus

liefs kaley

4. mammie17

mammie17 Niet meer actief

dus dan kan ik het beste, morgen overmorgen en de dag van d eisprong zelf klussen?

hoe zit dat eigenlijk met zon eisprong. voel vaak wel pijn maar weet nooit wanneer precies mijn eisprong is. heb nu last van mijn borsten en de eisprong komt eraan. op de dag van de eisprong wanneer kun je dan het beste klussen of kan dat gewoon hele dag door?

het is heel toevallig maar mijn eisprong valt bijna altijd in het weekend maar weet niet of het zat of zon is. vaak word ik op de zondag wakker en heb dat heel zwaar pijnlijk gevoel in mijn buik. ook die aaf ervoor heb ik dan seks gehad met mijn vriend. kan dit de eisprong zijn en kan ik dan het beste die zondag ook gewoon klussen? kan het kwaad als ik 2 keer op een dag klus? :oops:

zit ik nu soms al in mijn vruchtbare periode? heb gister seks gehad met mijn vriend en daarvoor 2 dagen niet. dan nu vnaaf niet en dan morgen wel

veel vragen mjaa sorry :D is nu alweer 11e ronde

Share This Page