ik zal even mijn verhaal doen op 18 november is mijn dochter haar overgrootoma overleden (opoe) en nu sinds een week wil ze niet slapen zowel overdag als savonds niet ze vraagt constant mama bij slapen en als ik dan wegloop zet ze het echt op het krijsen niks helpt ook niet als ik al een verhaaltje heb gelezen of lamp aan deze periode heeft ze ook gehad na het overlijden van haar overgrootopa anderhalf jaar geleden wie heeft er tips voor mij om dit zo goed mogelijk aan te pakken ??
Hebben jullie verteld dat de overledene aan het slapen is? Ik heb zelf ook ooit bijna die fout gemaakt. Je zegt al snel , het is net als slapen maar nooit meer wakker worden.
nee we hebben verteld dat ze een sterretje is en dat de dokter haar niet meer beter kon maken en dat ze dus dood is gegaan ik heb dat bewust niet gedaan had toen ook advies van hier gevraagd en iedereen raadde me dat af
ze is 2.5 nou dat denk ik dus ook met haar overgrootopa zat ze telkens op haar kast te kijken en mocht ik ook absoluut de kamer niet uit later hoorde ik van me man zijn tante dat er ook rare dingen gebeurde bij me man zijn andere oom bij hun dochtertje op de kamer daar ging spontaan een muziekmobiel af en lamp aan en uit enzz maarja niet iedereen gelooft daar in natuurlijk maarja ik vind het prima als het zo is maar zo kan ze dus niet slapen of uiteindelijk valt ze in slaap van het huilen
Vervelend zeg, en zeker als je merkt dat opa nog aanwezig is in haar kamertje Wat je kan doen is het weg sturen, dus gewoon vragen om weg te gaan omdat je dochtertje wil slapen Dit doen wij voor Quinn ook als hij weer ervaard dat er meer aan wezig is dan wij willen Wij sturen het nu samen met Quinn weg, en werkt echt heel goed.
ik zal het is proberen overigens heb ik vandaag haar kast uit elkaar gehaald (want ze keek steeds naar de kast) en ze ging gewoon slapen ze zei zelf mama weg ! moet alleen nog even naar de karwei wil een lampje halen voor in haar nachtlampje want ze vraagt savonds steeds of de lamp op de gang mag aanblijven ik wil de nieuwe kast sowieso op een andere plek zetten mssn dat het ook een beetje helpt ikke bedankt voor je advies !