De titel zegt het al, ik vraag me af of en hoelang jullie kindjes nog slapen overdag. Mijn zoontje van 2,5 slaap smiddags zo'n anderhalf uur.
Gemiddeld 2 uur. de ene keer anderhalf uur en dan andere keer weer 3 uur. Mijn dochter is eind deze maand 2.5 jr.
Uuh niet meer...sinds een paar weken wil meneertje niet meer slapen overdag. Een enkele keer valt hij toch in slaap en dan slaapt hij ongeveer 2 uur. Ik kan je wel vertellen dat ik er heel erg van baal dat hij zijn middagslaapje al niet meer wil. Die uurtjes waren nog zo lekker!
Zo'n 1 a 2 uur. Heerlijk hoor, ik laat haar lekker haar slaapjes zelf regelen. Ze gaat vrij laat naar bed, is nooit anders geweest. Slaapt snachts van zeg 22:00 tot 8:00. Vooral na een ochtendje psz is een dutje niet weg te denken.
beide dochters slapen smiddags nog... mijn jongste slaapt vaak 1,5 uur en mijn oudste meestal 2,5 uur... het komt ook weleens voor dat ze niet slaapt maar dan is ze om 5 uur savonds doodmoe en valt zowat in slaap bij het eten... ze heeft het nog erg nodig... is een paar weken geweest dat het krijsen en brullen was met het middagslaapje... maar het is weer goed gekomen
Eva sliep tot 2,5 jaar nog een slaapje van 2 a 3 uur overdag. Van de een op andere dag wilde ze echt niet meer (met precies 2,5 jaar).
Meike is van juli 2008 en op de creche slaapt ze niet maar gaat ze wel eens 'lusten' thuis kan ze variërend van 1,5 tot 4 uur slapen overdag... (en snachts van 7 tot volgende ochtend 9)
dat neemt af. Op madiwo is ze bij de opvang. donderdag slaapt ze dan 3 uur of meer, vrijdag 2 uurtjes of anderhalf, zaterdag anderhalf en zondag slaapt ze niet.
Pfff, de oudste slaapt al niet meer overdag zinds hij dik anderhalf was. Was ik dus HELEMAAL niet blij mee. Want ik zat in de laatste helft van de zwangerschap van de tweede en had het dus wel nodig dat slaapje.
Na haar tweede verjaardag is het middagslaapje er geleidelijk afgegaan. Nu slaapt ze soms nog wel eens overdag, op de bank of in de auto, maar dat is alleen als ze 's nachts maar 8 of 9 uurtjes geslapen heeft. Gemiddeld maakt ze zo'n 10½ uur per etmaal. Ik vind het erg weinig, vooral nu ik de laatste tijd zelf zoveel moe ben en veel slaap nodig heb.
Gelukkig nog van 11 tot 1. Op de creche (2 dagen) slaapt ze later, vanaf 1 uur, maar daar slaapt ze maar max een uur.
Hier eentje van 2 die nog een uurtje of 2 (en soms meer) slaapt overdag. Heerlijk vind ik dat, even rust. Hoewel ik het ook altijd wel weer gezellig vind als hij weer wakker is.
Niet. Mijn peuter is 2,5 en slaapt sinds dat hij 1,5 niet meer in de middag. Is nogal een actief kereltje
Sinds 2,5 niet meer overdag. En 's nachts fases van 13 tot 14 u en nu weer een fase van ca. 11 u per nacht.
Mijn dochtertje is 3 jaar en 4 maanden en pas sinds een maand slaat ze soms het middagdutje over. Nou ja, 'dutje'...ze slaapt nog gerust 2 uur. Volgens mijn moeder was ik ook zo'n marmot, heb tot ik bijna 4 was 's middags geslapen. Mijn zoontje slaapt 1 a 2 x per dag, maar die is ook pas 16 maanden.
Mijn zoontje is van sept 2008 en slaapt nog zeker 2 tot 3 uur. Op het kdv (1 dag) slaapt hij maar 45 tot 60 min want daar wilt hij niets missen. Verder slaapt hij dan weer van 19.30 tot 07.30 uur! Hoop echt dat hij dit nog wel even aanhoudt zo!