Menstruatie na het stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Goofie, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hoi ladies,

Ik vroeg mij af of er iemand is die dit herkent:

Ik ben 30 december gestopt met de pil, op 3 jan kreeg ik netjes mijn onttrekkingbloeding.
    Nu heb ik sinds afgelopen week een paar dagen roze, bruin bloed gehad en op de dag dat ik mijn NOD verwachte een beetje bloed.
    Nu denk ik dat inm iddels mijn ongi is doorgebroken.
    Maar ik hoor zo veel verhalen over meiden die flink bloeden.
    Mijn ongi kan ik bijna geen menstruatie noemen zo weinig!!!!
    Ik moet zeggen dat ik met pil ook nooit heel heftig ongi was.
    Is dit normaal??? Kent iemand dit???
    Zou bijna weer een test willen doen, maarja bloed is niet goed toch:(

2. han

han Actief lid

6 jan 2011
    128
    0
    0
    hoihoi

ik herken het wel na het stoppen van de peel dat je ligaam heel raar gaat doen, ik had ook last met veel tussetijse bloedingen. Heb hier de doc voor gebeld maar het kan geen kwaat zij hij.

nou succes meid altijd raar zulke lastige dingen

groetjes

3. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Voordat ik mijn pil gebruikte was ik echt een volle week heel zwaar ongesteld, toen ben ik mijn pil gaan slikken en was ik hooguit 4 dagen 'normaal' ongesteld maar sinds ik met mijn pil ben gestopt ben ik hooguit 2 dagen echt ongesteld en verlies ik de dagen voor en na de menstruatie ook bruin slijm.
    Volgens de dokter is het bruine slijm oud bloed maar dat was wel normaal zei hij.
    Ik ben dus ook heel weinig ongesteld sinds ik ben gestopt met de pil. Alleen afgelopen maand was ik weer ineens een volle week ongesteld :(

Het is dus bij iedereen heel anders. Ik zou het nog een maandje aankijken en als het dan nog zo weinig is dan kan je het altijd even bij de huisarts navragen!

Deel Deze Pagina