Ik weet het even niet meer

Discussion in 'Miskraam' started by Rini3, Jun 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

#21 Flavour, Jun 24, 2011
    Last edited by a moderator: Jun 24, 2011
    Ha Rini, als je nog vloeit, is het waarschijnlijk nog niet klaar. Hou het goed in de gaten, want je mag niet te veel bloed verliezen. Ik zou je dringend willen aanraden om bij de gyn langs te gaan voor een inwendige controle en een echo. Het kan soms gebeuren dat er een restje klem zit in de baarmoedermond. Dat trekken ze dan voorzichtig met een pincet los en dan houdt het bloeden ook op.

Suus

2. Rini3

Rini3 Lid

Jun 23, 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suus, het is meer een gewone ongesteldheid nu. Het valt op zich wel mee.
    Heb voor woensdag middag een afspraak bij de gyn om te kijken of alles schoon is en voor afspraken rondom verder onderzoek. Kreeg in iedersgeval al het advies om 5 mg foliumzuur te gaan slikken.

3. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

Jan 23, 2009
    4,303
    1,389
    113
    Female
    rini.. als je nog krampen hebt dan zal er nog wel iets zitten.. heb 2 keer een spontane miskraam gehad en beide keren stopten de krampen gelijk als het vruchtje eruit was..

waarom moet je nu 5mg folium slikken dan?

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Oké, maar hou het in de gaten. Als het weer veel meer bloed wordt, dan moet je naar het ziekenhuis, ook als het weekend is of 's avonds laat.

Ben ook wel benieuwd naar de reden van 5mg foliumzuur. Laat dan wel eerst je B12 prikken, want als die al heel laag is, dan is die hoge dosering B11 heel slecht voor je B12-gehalte, en dat kan ook weer miskramen veroorzaken. Ik slik zelf 5 mg B11 en 1 mg B12

5. Rini3

Rini3 Lid

Jun 23, 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mouch, ik heb bijna geen krampen gehad. Een flinke kramp voor het eruit kwam. Nu licht gevoel van ongsteldheid maar meer als ik de trap op ben gelopen of iets heb getild.

6. Rini3

Rini3 Lid

Jun 23, 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suus en Mouch, de gyn adviseerde dit het zou voor een betere doorbloeding zorgen van de placenta? Vaak kwam dit eruit na bloedonderzoek volgens de gyn. Ik ga het woensdag navragen en begin nergens aan voordat ik de uitslagen van de bloedonderzoeken binnen heb.

7. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

Jan 23, 2009
    4,303
    1,389
    113
    Female
    idd verstandig om pas te beginnen na je uitslagen!

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Lijkt me ook een goede volgorde, eerst de uitslagen en dan iets voorschrijven. Ascal 80 is ook goed voor de doorbloeding trouwens. Check mijn onderzoekslijst nog even om te kijken of alles onderzocht wordt.

Suus

Share This Page