alleen voelen maar dan met partner

Discussion in 'Alleen en zwanger' started by beppie1983, Aug 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    2,557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    mijn man en mijn ouders hebben ruzie door dat wij goed met me moeder en vader om gingen en nu is mijn moeder met een buurvrouw veel bezig en op pad ivm haar scheiding en me ouders zouden ons helpen met verbouwing!
    we zitten dus midden in verbouwing maar omdat mijn ouders zoveel met die buurvrouw zitten hebben wij geen hulp .me man voelt zich in de steek gelaten en ik denk ook licht jalours en daar hebben ze ruzie over gehad en praten niet meer met elkaar!
    ik heb ook wel ruzie gehad met me ouders en gezegd dat het lullig is dat hij nu alleen staat en we hadden werklui die per dag betaald moesten worden 300 per dag dus hulp was hard nodig anders moeten we steeds meer betalen!
    nu negeren ze elkaar en me man is dus echt zo beledigt dat hij niet wil praten of weer contact wilt opnemen.
    ik ben wel gewoon elke dag naar mijn ouders gegaan en dan word ik genegeerd of krijg ik rotopmerkingen naar me hoofd!
    me moeder en man hebben namelijk beiden een heel koppig en dominant karakter en dat terwijl we al 11 jaar zo goed met elkaar omgingen en zelfs samen op vakantie's enzo (me man zat vaker bij me ouders dan ikzelf)
    ik ben hier zo verdrietig om en sta hier dus continu volop in van beide kanten en word zelf ook nog genegeerd!
    weet niet wat ik moet doen daarom schijf ik het maar hier!

2. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    2,557
    0
    0
    den haag
    hi gekko ben nu hier!!
    nee geen van beide ,heb al geprobeerd te praten hoe ze denken dat het van mijn is maar me moeder is boos en me man is beledigt!
    sfeer is nou niet gezellig en ik word er helemaal moedeloos van!

3. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok praten helpt dus niet.... boos worden dan... ik bedoel... je houdt van allebei, en weet dat allebei ook van elkaar houden... en ze maken het niet makkelijker voor je... je hebt al een pittige zwangerschap, daar mogen ze ook aan denken toch?

4. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    2,557
    0
    0
    den haag
    ik heb al alles geprobeerd!
    vrolijk doen ,boos doen ,beledigd doen praten!
    je weet hoe me man zijn jeugt geweest is en ik denk dat hij zich weer in de steek gelaten voelt !
    en dan ie echt raar doordat hij dat al heel zijn leven is gedaan!
    ik moet denk ik maar even laten bezinken bij hem,ik weet het anders ook niet.

5. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je dat al tegen je moeder gezegd... denk dat je daar best wel eens heel erg gelijk in kunt hebben namelijk...

Kan moeilijk geloven dat dat tegen dovemansoren is als je dat je moeder zegt....

En anders idd misschien beide partijen melden dat jij je best hebt gedaan. Je het hier niet mee eens bent.. ze allemaal volwassenen zijn en het bij de zotte af is dat jij een beetje politieagentje (of iets dergelijks) moet spelen tussen beide partijen en dat ze het maar uitzoeken en maar lekker in hun eigen sop gaarkoken... en dat jij er bent als iedereen weer leuk vriendjes wil zijn....

6. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Beppie Misschien is dat inderdaad voor een tijdje het beste. Je er een beetje bij neer leggen en hopen dat het langzaam weer goed komt. Ik zou wel duidelijk aangeven dat jij nu tussen hun in staat en dat dat echt een rot situatie is, zeker omdat je zwanger bent en geen stress moet hebben. Sterkte!!

7. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    2,557
    0
    0
    den haag
    ja me moeder weet het ze heb hem daar zelf weggehaald toen het zo slecht met hem ging,
    misschien dat ie daarom juist zo beledigd voelt dat het juist haar betreft omdat hij altijd op haar terug kon vallen als hij met iets zat

8. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    2,557
    0
    0
    den haag
    thanks esth

Share This Page