Ik weet het even niet meer!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door charity2010, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Even een zeur topic! Alvast mijn excusses maar misschien hebben jullie ook wel tips.

Zoals de titel al zegt; ik weet het even niet meer!
    Ergens in februari dit jaar ben ik met de pil gestopt, in maart raakte ik al zwanger! Helaas MA met 11 weken en 2 dagen. 2e ronde na mijn MA weer zwanger! Hoera! Helaas een MK, dit keer met 6 weken en 2 dagen.
    Heel verdrietig allemaal natuurlijk maar we willen ook graag verder..
    Ah fijn, mijn cyclus is altijd erg regelmatig geweest, kon de klok er op gelijk zetten. Maar sinds de MA dus totaal niet meer. Had wel begrepen dat het even kon duren maar intussen wordt ik er een beetje moedeloos van.. Zit nu op dag 25 (van een normaal gesproken 33 dgn cyclus) maar geen ei te bekennen! Had sinds eergister al wat ovupijn maar gister was dat echt overduidelijk, had vandaag dan ook wel een mooie tempstijging verwacht maar helaas.. niks!
    Nu zit ik dus nog steeds te wachten op mijn ei, de bekende pijn is sinds vandaag wel weer verdwenen. Normaal gesproken houdt de pijn aan tot mijn ei springt maar normaal gesproken heb ik ook gelijk een tempstijging na mijn ei.

Nogmaals sorry voor het klagen :). Er is vrijwel niemand in onze omgeving die weet dat we bezig zijn dus ik moest gewoon even mijn frustraties kwijt! Bedankt voor het lezen!

2. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Hallo,

Je mag best klagen hoor meid..kan me heel goed voorstellen dat je er doorheen zit..het is ook niet niks wat jullie hebben meegemaakt..
    Heb je trouwens ook ovu testen gedaan?? Want ik heb wel vaker gelezen dat je temperatuur tijdens je ei ook welleens niet stijgt..
    Anders zou ik gewoon eens langs de ha gaan als ik jouw was, die onzekerheid is ook niks zo!!

Ik hoop voor je dat je snel wat meer zekerheid hebt, en ondertussen mag je hier altijd komen 'klagen' hoor, want aar is het forum toch voor!!

Dikke knuff!!!

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Bedankt voor je lieve reactie!

Ik heb al eens ovutesten gebruikt maar dat werkte niet zo geloof ik.. Had knalposi testen maar mijn ei sprong maar niet. Tempstijging kwam vaak pas een week ofzo nadat de ovutest posi was.

Ik durf niet zo goed naar de ha te gaan. Denk dat ze gaat zeggen dat ik gewoon moet afwachten omdat het zwanger worden opzich heen probleem is en je cyclus erg van slag kan zijn na 2 miskramen. Maar misschien moet ik dat toch maar eens overwegen indd!

4. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Graag gedaa hoor!!

Oh, dus jij hebt hetzelfde met die ovu testen als ik..die dingen zijn bij mij ook altijd vals positief volgensmij..

Lastig is het ook allemaal he..als je niet weet waar je aan toe bent..

Gewoon eens de ha bellen meid, al is het alleen maar om even je verhaal kwijt te kunnen..en ik hoop natuurlijk voor je dat ze je willen helpen..

Leef met je mee!!

Knuff!!!

5. singha

singha Lid

26 okt 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat enorm vervelend. Helemaal dat het mis ging, maar dat je cyclus nu ook in de war is, is wel heel frustrerend! Dan is dat 'volgende keer beter' natuurlijk ook ver te zoeken als je niet weet wanneer DE tijd is.

Misschien is je cyclus door alle spanning onregelmatig geworden. Ik weet dat dat iets is wat je niet wilt horen, maar ik had ook altijd een zeer regelmatige cyclus, totdat ik aan al die vooronderzoeken bij het ziekenhuis begon. Langzamerhand wordt het wel weer regelmatiger, maar iedere dag lijkt wel extra lang te duren. Helemaal als je al zover in je cyclus zit als jij...

natuurlijk kun je ook je huisarts vragen of hij misschien iets weet. Ik heb wel eens over een pilletje gehoord dat men na een zwangerschap neemt om de cyclus weer regelmatig te krijgen. Omdat jij een mk hebt gehad, kan de lichamelijke reactie gelijk zijn.

Ik hoop in ieder geval dat je cyclus gauw weer regelmatig wordt. En geef de moed niet op hé. Trouwens, na een zwangerschap of mk kun je een aantal maanden weer extra vruchtbaar zijn!! Je ei moet toch een keer weer komen :)

Liefs, Singha

6. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    ja ik zou ook de huisarts bellen, gewoon even uitleggen en die wil je idd vast wel helpen, of iig je tips geven mss?

ik ben zelf niet van het tempen, ik zou dan ook testen gebruiken ... ik vind ze zelf altijd een stuk duidelijker.
    hopelijk is je ei dan mss al geweest en ben je stiekem al gewoon zwanger! hihi hoop dat voor je meid, en zo niet dan hoop ik dat je je gewone cyclus snel terug krijgt.

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Thnx voor de reacties dames!

@moeder254. Ben ik dan iig niet de enige die niet met die dingen overweg kan, hihi! Ik wacht het deze cyclus nog even af, als het de volgende keer weer zon lang dradig/onduidelijk verhaal word, neem ik contact op met de HA.
    Zie dat je over 2 dagen mag testen. Spannend! Succes!

@singha. Ik snap wat je bedoeld en misschien is dat indd wel het geval. Er staat nu ook wel iets meer druk op het hele zwanger worden gebeuren door de miskramen. Het is allemaal natuurlijk extra spannend natuurlijk.. Ik wacht het deze cyclus nog even af. Als het volgende ronde weer zo'n zooitje wordt, ga ik contact opnemen met mijn HA.

@Haagje. Ovutesten werken niet zo voor mij. Kreeg altijd wel knalposi testen maar geen ei. Die sprong vaak pas een week later. Dus daar ben ik maar mee gestopt. Tempen daar in tegen vindt ik juist heel prettig. Die bevestigde tot nu toe elke keer mijn ei als ik ovupijn had..

@ all. Had gehoopt dat er vandaag wel een tempstijging zou zijn geweest. Maar helaas! Hij was zelfs heel erg laag vandaag; 36,4 en normaal zit ik tussen de 36,6 en 36,8.

Deel Deze Pagina