ik weet het even niet meer..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ch11, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    dames dames,

Ik zit de hele week al te sukkelen..
    Maandagavond kregen we krampen, om de 3 min 2 uur lang. VK is geweest en had 1 vingertop ontsluiting, maar het zette niet door.
    Die dag daarna af en toe wat krampen.. 's avonds werd het wel wat erger maar zette niet door.
    Die dag daarna, af en toe wat menstruatiepijn .. 's avonds wie die krampen hetzelfde als die maandag ervoor, weer gebeld maar het moest echt erger dan dat zijn.. dan betekende het wat.

Nu heb ik de hele middag al wat lage rugpijn, en sinds 2 uur werd ik ontzettend vermoeid.. Maar kon niet slapen.

Nu lig ik op de bank, het zweet breekt me zo ineens alle kanten uit, voel me er helemaal niet fijn door, licht misselijk af en toe.. en ik krijg weer last van krampen vanaf kwart over 7, die nu wel wat pijnlijker beginnen dan maandag en gisteravond.

Zijn dit nou echt de voortekenen en zou het nu wel door zetten en dat het straks of vannacht heftiger gaat worden..
    Het is de eerste, ben nog best jong en weet soms echt niet wat het nou is. We zijn nu 36.3 weken.

2. Mamajuli2008

Mamajuli2008 Actief lid

11 okt 2011
    295
    4
    18
    NULL
    NULL
    gewoon even met je v kbellen als je je zorgen maakt, beter te vaak dan te weinig bellen. Je kunt onder de douche gaan staan om te kijken of de krampen dan aanhouden/ erger worden maar aangezien je nog geen 37 week zwanger bent zal ik gewoon even bellen en met de vk overleggen.

3. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Ik moest bellen als het echt erger was dan zeg maar de maandag en woensdag avond.. en als het dan weer om de 3 min kwam dan komen ze weer langs.
    Nu heb ik gisteravond weer krampen gehad, maar het zet niet door naar dat punt van maandag en woensdag.

Nu heb ik nog steeds last van irritante lage rugpijn en menstruatie klachten.
    Omdat ik natuurlijk nu 36.4 weken ben, snap ik ook niet dat ze het niet goed in de gaten houden. Gisteren met controle hebben ze ook niet even gekeken als de ontsluiting verder is gegaan. Nu moet ik maandag weer heen, maar als ik nou elke dag last heb van menstruatie krampen kan de ontsluiting dan helemaal niks gestimuleerd zijn?

Denken jullie dat dit voortekenen kunnen zijn? die lage rugpijn en menstruatie krampen.. wat 's avonds af en toe over gaat naar vervelende buik krampen.. maar dus nog niks door zet.

4. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    lastig is dat he? Ja het kunnen voortekenen zijn, bij mn eerste had ik dat ook maandag waarna hij woensdag is geboren.. Maar het kunnen ook de voorweeen zijn die je lichaam klaar maken voor het 'echte werk'.. Misschien een tip; neem twee paracetamols, als dat helpt, dan weet je dat het nog geen echte weeen zijn, maar ben je toch even van de pijn af. Dat mag gewoon hoor! Sterkte ermee!

5. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ga eens lekker douchen. Als het dan niet weg zakt is het echt, anders zijn het voorweeen.

6. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Heb maandag en woensdag bij de erge pijn ook paracetamols gehad, maar die hielpen niet. Maar toen heeft het niet doorgezet. En gisteren heb ik een douche genomen, omdat ik er de hele nacht last van had gehad, maar het was nog niet over.

Ja het is zeer lastig, je zit telkens op het punt te wachten.. zou het nu wel beginnen? of doorzetten? & die lage rugpijn die heb ik nu al 2 hele dagen en dat gaat ook niet weg.. daarbij trekt het naar me liezen en af en toe bovenbenen.
    Ik word er een beetje ongeduldig van.. dat is niet nodig, eigenlijk merk je van zelf wel wanneer het echt doorzet. Maar gewoon; je blijft het je afvragen.. haha!

7. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ja lastig hè.. Ik had bij Emma ook heel veel voorweeen, heb er zelfs voor in het ziekenhuis gelegen.
    En ben zelfs met onregelmatige weeën bevallen.
    Als je je onzeker voelt en je wil duidelijkheid gewoon bellen. En vooral je mond open trekken als je iets wil weten.
    Sterkte! Wat bij mij hielp was puffen en douchen. En m'n vriend die m'n rug masseerde.

8. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    jah echt zeer lastig..

Eigenlijk moet je wel gewoon wachten, tot het punt! Maar je wilt ook zo graag is weten waar je aan toe bent.
    Maandag hebben we een afspraak, dan hebben we dezelfde vk als afgelopen maandag die zeg maar gezegd heeft dat ik 1 cm ontsluiting heb. Dan zou ik wel eens aan haar vragen; Is het normaal dat je elke dag door menstruatie klachten hebt en af en toe pijnlijke krampen.. die net niet doorzetten!

Omdat je veel hoort dat zulke klachten ook gewoon de ontsluiting kunnen stimuleren. Zonder dat je het door hebt.

Nou ja .. het is en blijft lastig haha!!

9. Mamajuli2008

Mamajuli2008 Actief lid

11 okt 2011
    295
    4
    18
    NULL
    NULL
    Lastig hoor. Inderdaad wel vreemd dat de vk niet even verder heeft gekeken, al was het alleen maar om je gerust te stellen.

10. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je misschien een blaasontsteking? ik zou je urine even laten checken. Sterkte ermee!

11. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Urine paar dagen terug indd al na laten kijken, is helemaal schoon!

Deel Deze Pagina