Beste verloskundige, Op 24 oktober ben ik gecurreteerd, 18 nov s'avonds laat deed ik een zwangerschapstest die positief was. Op 21 nov ben ik op nacontrole geweest bij de gyn en die zag via echo dat ik net een eisprong had gehad, dat was waarschijnlijk ook de reden van die posieve test zei zij. Nu ben ik ( HEEL STOM) al een week aan het testen, de ene keer is de test negatief en dan weer heel vaag positief, had vanmorgen getest met clear blue plus en toen kwam er heel vaag een plusje maar na een uurtje was het weer een minnetje. Ik zit nu al 15 dagen na mn eisprong en ben nog niet ongesteld. Verder voel ik me wel zwanger maar ja ik ben bang dat dat niet veel zegt. Wat denkt u maakt mijn lichaam niet voldoende hcg aan zodat het een vmk wordt of houdt mijn lichaam mij voor de gek?? Groetjes Minnie
hoi ik snap dta je graag weer zwanger wilt zijn,maar ik zou echt stoppen met elke dag testen. Je maakt jezelf gek (en bent een dief van je eigen portemonnee!). Een test mag je overigens alleen interpreteren binnen de afleestijd, daarna niet meer. Het is bekend dat na een miskraam/curettage testen nog een aantal weken positief kunnen zijn. Wacht gewoon op je ongesteldheid. Je cyclus kan langer duren dan je gewend bent na een miskraam/curettage. Ook de periode na je eisprong tot een volgende ongesteldheid kan langer duren. Als je een week na je NOD nog niet ongesteld bent doe je 1 test met ochtendurine. Is die negatief, dan wacht je minstens 4 dagen af of je alsnog ongesteld wordt. Zo niet, dan doe je weer 1 test. Succes! Ben je doorgegaan met foliumzuur? Mirjam PS ik snap dat je er veel mee bezig bent en wilt weten waar je aan toe bent, maar het heeft echt geen zin om er zo bovenop te zitten, dus zoek wat afleiding en wacht zo geduldig mogelijk af!