Ik weet het even niet meer....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pluisjee, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    #1 Pluisjee, 15 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2012
    Hoi Dames ,

Ik ben al ruim een half jaar gestopt met de pil en vrij regelmatig ongesteld geworden , dit ivm met pil moe aangezien ik al vanaf mijn 11de aan de pil ging ivm met hele heftige buikpijnen. Ook gestopt omdat ik en mijn vriend aan een kindje wilden beginnen als ik mijn diploma junior acountant had gehaalt. Mijn cyclus was tussen de 27 en 30 dagen.

Nu zijn we 14 januari voor het echhie begonnen en ben ik 12 februari ongesteld geworden ( ronde 1 is dus niet gelukt ;) ) Als je de dagen telt was dit dus 30 dagen.
    Nu had ik dus op 29 februari bloed verlies , best wel veel en 1 maart was dit meer afscheiding en ook eind van de dag echt niks meer.
    Nu had ik nog niet ongesteld moeten zijn , veelste vroeg. En een echte ongesteldheid kun je het ook niet noemen. 1 dag heel erg, voor de rest niks.
    Nu had ik volgens mij berekeningen gister ongesteld moeten worden ( 30 dagen).
    Maar ben dus ``1 dag `` over tijd.

Nu ben ik dus in de war want gister uit werk getest en niet zwanger. Misschien was ik te vroeg.
    Nu weet ik ook niet of die tussenbloeding van een dag als ongesteldheid telt of een doorbraakbloeding was ofzoiets.

Wel moet ik zeggen dat ik normaal heel veel afscheiding heb voor dat ik ongesteld moet worden , en dit ook heb gehad tot zondag maar vanaf maandag helemaal niks meer. Dit vind ik ook vreemd.
    Nu heb ik eigenlijk nergens last van , niet het idee ongesteld te worden ook niet echt zwanger gevoel al weet ik niet hoe dit voelt ;)
    vorige maand tijdens de eerste echte poging dacht ik alles te voelen , misselijk , pijnlijke borsten narrig etc maar werd gewoon ongesteld. Nu voel ik letterlijk niks.

Snappen jullie het nog een beetje en wie o wie kan me een beetje helpen met wat nu te doen.

Liefs Pluisjee

2. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    hey
    Ik ben ook ruim half jaar 7 mnd gelede gestopt met de pil eerst beetje onregelmatig en de laatste 3 x regelmatig maar nu heb ik vanaf 24 jan geen bloeding meer gehad had het rond 21/22 feb moeten worden nog steeds niks. Ik had de 21/22 ste snachts een bloeding van ongeveer 5 a 6 druppels en daarna helemaal niks meer testen gedaan negatief bloedtest gedaan negatief nu nog geen ongi te bespeuren dacht dinsdag even toch nog maar een testje doen maar weer negatief ik snap er ook niks meer van kan zijn dat je te vroeg heb getest nog even een weekje wachten miss heb je dan wel een posi test

wordt hier een beetje gek nog niks als ik er vanuit ga dat die kleine bloeding mijn ongi is geweest dan moet ik volgende week dinsdag / woensdag ongesteld worden en als ik het dan nog niet ben even HA bellen denk ik

gr moppie

3. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Bedankt voor je reactie!!

Raar hè voor jou is het ook niet niks pff soms is je lichaam heel raar :s
    Ondertussen nog niet ongesteld geworden gek wordt ik er van.
    Ik weet gewoon niet of ik die bloeding die ik laatst heb gehad moet rekenen tot ongesteldheid.

X pluisjee

4. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Ik heb een keer gehad dat ik een ongi oversloeg. Ik was toen al een paar jaar gestopt met de pil én op dat moment ook echt niet zwanger. Testte tenslotte negatief.

Volgens mijn huisarts kom het wel eens voorkomen dat overslaan...

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Apart ja, misschien toch ineens een langere cyclus??
    Ik had ook een nette cyclus na het stoppen met de pil (Juli 2011 gestopt) en de laatste 2 (incl deze dus) zijn ineens een stuk langer. :S Soms kan je er geen touw aan vastknopen hoor.
    Heel vervelend soms.
    Hoop in ieder geval dat je zwanger bent of anders gewoon snel je cyclus lekker normaal op gang komt. ;)

6. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Als je pril zwanger bent, maakt je lichaam nog maar weinig HCG aan, daarom is het de bedoeling dat je 's ochtends vroeg test als je uit bed komt: de concentratie HCG is dan het hoogst.
    Als ik jou was, zou ik morgenochtend vroeg nog een keer testen...

7. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik vind het ook vreemd , ook omdat ik die bloeding heb gehad van 1 dag.
    Ineens een hele lange cyclus zou wel kunnen , maar ik twijfel een beetje daaraan.
    Ik heb inderdaad 1 dag voor nod gestest , dit kan te vroeg zijn geweest.
    Waarschijnlijk is het handig als ik nu een keer in de ochtend ga testen.
    Ik probeer te wachten tot maandag ochtend als ik dat red :p

Als ik weer getest heb laat ik het jullie weten ?
    Ik hoop natuurlijk op een wondertje al heb ik er niet zo een vertrouwen in omdat ik me helemaal niet raar voel , geen pijn in me borsten , niet misselijk , geen buikpijn echt niks...
    Wel afentoe last van me rug maar dat heb ik eigenlijk elke dag van het jaar dus daar kijk ik niet naar.

Bedankt allemaal alvast :)

8. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    ik weet ook niet of ik die bloeding als ongi moet rekenen het ware maar max 6 druppels ofzo jh is irri zo als je zo lang moet wachten

9. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Moppie ben jij al ongesteld geworden of zwanger getest?
    Hier nog niks te bekennen wel sinds gister last pijnlijke tepels, de kleine bultjes rond me tepel zijn wat gezwollen en wat donkerder....
    Dus we wachten nog even af en gaan dan testen denk maandag ochtend vroeg...

Liefs

10. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    nu zou je toch al ongesteld moeten zijn? Als je zwanger bent dan test je met kruidvat 2v5 positief...

Ik merkte ook altijd vanalleees als ik overtijd was.... echter... zonder resultaten.. teste uiteindelijk te vroeg positeif

11. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik had nu allang ongesteld moeten zijn idd... Echter nog niks.
    Vorige maand dacht ik van alles te voelen nu voel ik echter niks alleen sinds gister zijn me tepelhoven donkerder en die bultjes zijn dikker en gevoelig. Ook lijkt het wel alsof ik meer aderen in me borst te zien zijn.
    Ook geen gevoel dat ik ongesteld wordt maar wel een lage druk onder in me buik net boven me doos. Dit doet geen pijn gewoon gekke druk.

Heb ook geen zw verschijnselen voelt gewoon normaal. Dit vind ik wel gek.
    Eerst dacht ik dat die ene bloeding Miss me ongesteldheid is geweest maar dat lijkt me sterk eigenlijk en begin steeds meer te denken dat ik zwanger ben al heb ik op me borsten na geen verschijnselen.

Ik ga zo kruidvat test halen en dan morgen ochtend testen als ik dat vol houd anders vanmiddag nog. Mocht die negatief zijn dan test ik dinsdag nog een keer als ik niet ongie ben en anders ga ik toch even naar huisarts.

Liefs

12. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Nou dames ik weet nou helemaal niet meer morgen ochtend echt testen en anders even de dokter bellen.
    Ik stond vanochtend onder de douche en toen ik omhoog kwam van shampoo pakken werd ik ineens heel duizelig en misselijk. Gelijk me vriend geroepen die was ook boven namelijk. Maar voor hij er was ben ik flauw gevallen. Ik ben de douche uit gekletterd douche deur kapot (we hebben een douche koepel met glazen deuren) en kwam bij op de grond met vriendlief naast me.
    Dit heb ik nog nooit gehad en heb me de hele ochtend beetje misselijk en raar gevoeld.
    Met gevolg dat me heup nou dik en super blauw paars geel is

Wie herkent dat duizeligheid ?

Morgen laat ik jullie meer horen

Liefs

13. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Heb de huisarts gesproken , morgen ochtend bloed prikken om te kijken of ik dan toch zwanger ben.
    En zowiezo aanstaande maandag even naar de gynacoloog. Dit omdat ik in het verleden heel erg last van cystes in me eierstok heb gehad.

Dus ben benieuwd. Vanochtend voelde ik me weer raar tot een uur of half 12. Wel de hele dag heel moe ( wat ik nooit heb en lag er optijd in).

Duimen jullie mee :)

14. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Zal ik dan maar even reageren? :D

Heb je zelf nog geen test gedaan????? Ik had dus allang 10X getest!

Als je al na je NOD zit kun je in princiepe op elk moment van de dag testen hoor. En er zitten er toch 2 in het doosje van de kv :p

Spannend hoor! En klinkt hoopvol voor je!

15. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Haha ik vind leuk dat eindelijk iemand even reageert ;)

Nou ik heb wel getest vanmiddag maar negatief. Nou moet ik eerlijk zeggen dat mijn moeder ook bij mij en me broertje heel laat was
    met hcg aanmaken, teminsten kwam heel laat naar voren.
    Natuurlijk hoeft dat niet bij mij zo te zijn maar aangezien zei vroeger ook cystens had hoop ik dat ik ook laat ben hihi.

Naar de gynaecoloog is voor mij routine ben 20 maar heb die vrouw meer gezien als menig zwanger vrouw haha dit door veel problemen voor en toen ik ongesteld werd.

Mijn vriend zegt elke keer je bent zwanger geloof me nou je bent toch niet in eens duizelig en valt flauw. En nu echt paar dagen raar met tanden poetsen s ochtends wordt ik al misselijk.

Maar ja nog even afwachten hè...

Liefs

16. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Vervelend dat afwachten he? Wanneer kun je de uitslag krijgen van het bloedprikken?

Over dat misselijk worden met tandenpoetsen... dat had ik ook!

Je bloeddruk veranderd ook tijdens een zwangerschap, misschien dat je daardoor sneller duizelig bent?

Nou, ik ben heel benieuwd! Ik hoop voor je het stiekum gewoon raak is ;)

17. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Jeetje pluisje, wat spannend.... Vandaag bloed prikken en wanneer krijg je dan de uitslag? Ik duim met je mee!

18. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hoi Dames ,

Vanochtend bloed laten prikken en krijg over 2 dagen de uitslag. Spannend dus !!

Gister avond heel erg veel krampjes in me onderbuik , nog niet dat ik zeg auw dat doet pijn maar wel erg vervelend !!
    Nu vanochtend eigenlijk weg.
    Nog niet ongesteld maar wel afscheiding ( hele dikke witte sorry beetje ontsmakelijk). Nu ben ik toch wel bang dat ik ongesteld ga worden :(
    Al hoop ik natuurlijk van niet !! en hoeft die afscheiding dat ook niet te betekenen maar toch.

En nou weer 2 dagen wachten blehhhhhhhh

19. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hoi Meiden ,

Misschien ben ik toch te vroeg met de bloed test geweest , ik ben namelijk vreselijk en giga ongesteld geworden. Zo erg dat kan ik me niet herrineren dat ik dat ooit heb gehad.
    Maar goed na 7 maanden regelmatig nu ineens een dikke week overtijd en toch ongesteld geworden.
    Op naar de volgende ronde , als ik dat haal want ik heb zo veel pijn en verlies zo veel bloed :p
    nee zonder gein , heel erg jammer maar hup we gaan gewoon lekker veder.

Maandag nog wel even naar de gynacoloog maar dat is meer even ter controle op cystes etc.

Groetjes...... en jullie ook nog veel succes:)

20. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    hier ook nog steeds niks geen ongi enz wordt gek maandag HA belle

Deel Deze Pagina