Ik weet het even niet meer..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nischa, 28 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    #1 Nischa, 28 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2012
    Ik weet niet waar ik dit moest plaatsen dus heb hem maar hier geplaatst

Even van me afschrijven hoor :)

10maart heb ik me ei gevoeld, rond die tijd hebben wel flink geklust ;)
    Al snel voelde ik gewoon dat ik zwanger was. Echt het gevoel van ja het is raak!. Maandag 19 maart had ik ineens een flinke felle steek in mijn onderbuik dit duurde ong. 3min. Ik had een vermoeden dat het innesteling zou kunnen zijn.. :( Woensdag test gedaan en die was negatief, donderdag ochtend werd ik wakker en ging naar de wc een veegde bruin af, half uur later werd ik ongesteld (dacht ik)
    Normaal stroomt het bij mij er zo uit! Nu alleen als ik ging plassen kwam er heel donker dik bloed uit (redelijk veel) niet echt een plas. Toen ik in de pot keek zag ik allemaal kleine sliertjes?? Geen stolsels. Dit heeft 2 dagen aangehouden. Mijn maandverbanden bleven redelijk schoon. Normaal verga ik de eerste dag van de pijn in me onderbuik en onderrug en nu had ik dit maar heel eventjes en niet zo erg. Dag 3 en 4 aan met afvegen wat bloed maar heel weinig, dag 5 niks meer.. Normaal ben ik 4 dagen echt veel ongesteld en de 5de dag paar druppels..
    Nog steeds voel ik me zwanger.. Me buik was in de week na de eisprong erg opgezet (zie fotoalbum) en dit is zo gebleven en ook niet meer weggegaan. Nu ben ik gisteren bij de dokter geweest, die heeft een zw.test gedaan en ook die was negatief.. Hij zei het komt weleens vaker voor dat vrouwen erg laat testen.. Hij heeft me buik gevoeld en me darmen waren idd wat van slag, zat veel lucht in. Vooral tegen de avond word de buik als maar groter. Dokter zegt dat het wel een zw. Symptoom zou kunnen zijn.. Verder moet ik veel plassen, en geen trek in eten, en misselijk.. Pfff ik weet nu echt niet meer wat ik er van moet denken!! Maandag ochtend moet ik even potje met plas bij de huisarts afgooien en dat kijken wat de test dan aan gaat geven?

Herkennen meerdere dames dit?

2. sara 2000

sara 2000 Lid

25 mrt 2009
    59
    0
    0
    leiden
    Hallo Nischa,wat spannend:)ik hoop zwanger voor je,maar het kan ook gewoon de menstruatie zijn dat deze klachten veroorzaakt.Dus het kan 2 kanten op,het lijkt wel veel op een innesteling:D
    Laat maar weten als je meer weet.Groetjes Sara

3. Leeuwtje86

9 mrt 2012
    96
    0
    0
    Wat vervelend die onzekerheid! Het vrouwenlichaam kan soms heel raar doen... Ik weet niet of je nog aan het ontpillen bent? Ik had de eerste paar weken ook last van zwangerschapssymptonen: misselijkheid, opgeblazen gevoel, menstruatiepijn etc. Daarnaast heb ik afgelopen maand vooraf ook verschillende dagen licht rood/bruin bloedverlies gehad, wat helaas uitliep op een menstruatie. Ik hoop voor jou dat het wel goed uitpakt en je zwanger mag zijn. Succes!!

4. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    @sara, idd erg spannend.. Pff er ziet niets anders op dan wachten.. Maar dat is erg lastig met dubbele gevoelens.

@leeuwtje86, ik ben al 7 jaar niet meer aan de pil:) dus daar kan het niet aanliggen.. Het blijft spannend..

5. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    Net toch maar een test gehaald kon me niet inhouden.. En hij is heel licht positief!! Morgen vroeg nog een testje doen met ochtendurine

6. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    #6 minniii, 29 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2012
    Spannend!! Leuk ! hopen dat je eerders een knal test hebt!~

Je belevenis wat je beschrijft heb ik precies zo gehad.
    Ik had 17 maart me ei ook duidelijk gevoeld en 5 dagen erna ongi krampjes en 7 dagen erna zo felle steek in me linker lies dat ik ervan schrok en het beetpakte.. agh wat deed dat zeer... nacht ook gelijk aan een innesteling.

Vanaf afgelopen maandag al niet lekker! heel miselijk, maagpijn en krampne.. darmen erg van slag en heel erg opgezetten buik en hele ergen diarree. ook echt het gevoel zwanger te zijn.

Vandaag bij het afvegen roze. en nu toch heel licht bloed verlies.. Dus toch waarschijnlijk een ongi.

Toch voel ik me zo zwanger... Gek he.. Precies zo als jij.
    Maarja ben toch ongesteld nu... maar dat had jij dus ook!!!?! en test nu toch positief.
    Ik ga nu nergens van uit maar het kan dus wel.... en we worden niet voor gek verklaard dus!
    vrouwen lichaam is zo raar.

Groetjes

Groetjes

7. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    spannend, heb je een foto vande test.

8. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
  9. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    #9 Nischa, 29 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2012
    Op de foto lijkt ie nog lichter... Maar hier in werkelijkheid is het echt een dun streepje, het streepje kwam binnen 1 minuut te voorschijn. Dus het is niet gekomen naar de aangegeven aflees tijd.. Ben benieuwd morgen vroeg

10. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
  11. ladybird

ladybird Lid

24 dec 2007
    61
    0
    0
    nou ik zie toch echt een streepje hoor!

12. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hmmm :( nu lees ik dat die streepjes ook komen terwijl je niet zwanger bent.. heb ik weer.. Morgen vroeg maar even afwachten..

13. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    hey lieverd, heb je nog getest vanmorgen?

14. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    Vanmorgen getest weer zon dun streepje! ben daarna na de kruitvat gegaan en die testen gehaald 2 v 5 euro, vanmiddag gedaan zover ik kon zien was die negatief! we wachten maar weer af!!!

15. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Die plusjes testen geven helaas toch wel vaak een vaag streepje terwijl het niet juist is. Bij kv komt dat ook wel eens voor maar een stuk minder.

Test overmorgen nog eens, als het streepje dan niet duidelijker is geworden dan weet je zeker dat je niet zwanger bent.

16. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    balen zeg.. denk dan toch dat het negatief was .
    heb zelf zon dun vaag lijntje ook weleens op etos test gehad..
    meerdere keren zelfs was toch niet zwanger...

bij mijn eerste zw had ik ook de kv plus test en was de streep ook niet zo heel donker maar wel breed..

17. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ja is zeker balen!! Had sowieso maandag afspraak staan bij de huisarts om even te kijken wat we verder gaan doen. Mijn zus heeft 5 kids en bij alle 5 is ze de eerste paar maanden gewoon ongesteld geweest (teminste soort menstruatie) en ook negatieve testen.. dus wie weet heb ik dat nu ook wel! voel me nog steeds echt zwanger! of ik ben wel zwanger geweest of ik ben nog zwanger.. maarja als het mis is gegaan hadden de symptomen nu wel weg moeten zijn denk ik! me buik is nog steeds erg opgezet, normaal heb ik hier geen last van.. mijn stoelgang is ook ineens anders dan normaal en zo nog een paar dingen.. weet het echt niet meer... Of heel me huishouding van binnen is helemaal door de war!! Nu even afwachten wat de dokter maandag gaat doen!?

18. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    @minii, Hoe is het nu bij jou? Sorry voor de late reactie :)

19. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Hoi hoi!

Ik wilde even een ervaring delen die ik heb met de + test van de kruidvat. Ik heb ook wel eens een vals positief testje in handen gehad. Bleek een penstreepje van een indrooglijntje te zijn en niet die 4 streepjes breed. Ik weet niet of ik het goed zie maar het lijkt of jouw plus test ook zo eruit ziet.

Ik hoop natuurlijk van harte dat je alsnog een positieve test in handen krijgt!

Liefs

PS zo zag die van mij er toendertijd uit.
    http://img824.imageshack.us/img824/458/valspositief.jpg

20. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    @teardrops het was idd een vals positieve test, de volgende ook weer dezelfde test gedaan en had weer zon dun streepje.. smiddags andere test gedaan en die was negatief. Ik weet iig dat ik nooit meer die testen haal! bedankt voor je reactie!

Deel Deze Pagina