Goedenmiddag Dames, Ik bedacht me net of ik wel goed heb gerekent. Tot nu toe na het stoppen met de pil in aug 2011, en een zwangerschap en mk van september tot november, elke keer een andere cyclus. Vorige maand had ik een cyclu van 26 dagen, op dag 12 een posi ovulatie test en precies 14 dagen daarna ongi geworden. Nu had ik op dag 13 en 14 een posi ovu test. dus ik neem aan dat ik nu ook 14 dagen daarna ongi moet worden of eventueel zwanger ben. Ik heb nu gerekend vanaf de 2e posi test, want de 1e posi test was op zaterdag avond, dus dan zit ik nu toch op 7 dpo en 7 dagen voor nod???
Hoi meid, Als je ei inderdaad 25-3 is gesprongen zit je nu op 7 dpo.. Ik had toevallig 25-3 ook positieve ovutest, maar mijn ei was pas 27-3 gesprongen... Gemiddeld is lf 14 Maar de mijne was vorige maand 12.. Dus kan van alles, ik zou uitgaan VN nod=8-4.. Ik probeer meestal paar dagen na nod te testen, masr dat lukt mij ook niet altijd
Ja ik dacht zelf ook al aan 8-4 nod. Ik kan ook nooit wachten met testen hoor.. heb van gekkigheid vandaag al 1 gedaan maar die is natuurlijke helemaal wit.
ik denk trouwens zelf dat die is gesprongen in de nacht van 24 op 25 maart. Ik had zaterdag avond een posi test en zondag de hele dag. Alleen in die nacht had ik een super velle pijnlijke steek rechts onder dus ik denk zelf dat dat het geweest moet zijn.