hallo ik moet even mn frustraties kwijt over mn dochtertje van 2 jaar oud ze heeft nu al 1 half jaar de ene na de andere ontsteking en die gaat van urineweginfectie na keel ontsteking oorontsteking dan heeft ze weer dit en dan weer dat en dat gaat zo week in week uit en krijgt bijna elke week een andere antibiotica en geen 1 helpt ze hebben allerlij onderzoeken gedaan maar kunnen niks vinden maar de ontstekingen blijven en gaan niet weg het ergste is dat bij mn kleine meisje al een tandje afbreekt en al tandsteen krijgt terwijl ze elke dag poetst ik weet het even niet meer kent iemand dit ook bij 1 an hun kinderen of weet iemand wat de oorzaak zou kunnen zijn dan hoop ik op een berichtje alle hulp is welkom met heel veel liefs mandy
Ik ken je probleem niet, maar wel veel sterkte gewenst. Wat verveldn voor haar en natuurlijk voor jou!
Ik ken dit probleem omdat ik precies hetzelfde was / ben... helaas werken niet veel dingen, behalve meer slaap als een normaal kind (ook een veel beschermder leven) een tijdje homeopatische spullen gebruikt knapte daar wel iets van op. Bij mij is later (toen ik al over de 20 was) gebleken dat mijn lichaam niet de goede vitamines aanmaakt en hierdoor kwetsbaar word... hij is bij mij geresulteerd in ME omdat er nooit eigenlijk wat aan gedaan is of niet erkend (word vaak op de mentale toestand geschoven, alsof je een nierontsteking met je hersens kan maken?) Op den duur helpt luisteren naar jezelf ook wel in lichte mate, antibiotica is niet alles (maakte mijn lichaam werkelijk kaot en allemaal maar erger) Probeer het eens in de minder gebruikelijke manieren; osteopaat bv (heb ik op zich best goede ervaringen mee) homeopaat, accupuntuur, kortom minder chemische zooi in je lijf. En misschien eens haar vitamines laten checken (*zeg niet dat dat het is) maar wie weet... en vooral naar jezelf luisteren,mijn moeder moest praten als brugmam om mij maar halve dagen bv naar school te brengen omdat ik anders ziek werd, maar uiteindelijk had ze wel gelijk) A mother knows best ben ik nog steeds van mening! Heel veel succes met je kleintje, je gunt het toch niemand, je zal wel zien dat het juist door dit soort dingen een vechtertje word en vaak een hele positieve instelling hebben...omdat je toch nooit echt opgeeft..
Ik heb er hier eentje van 6,5 maand. De afgelopen 2 a 2,5 maand ook niks anders dan steeds maar verkouden, want daar komt ons lieve ventje echt niet overheen. De ene koortsaanval naar de andere. Hij heeft ook heel veel last van z'n buikje. We hebben van de HA ook al laxeermiddel gekregen, maar echt helpen doet het op het moment niet. Dus moeten we weer verder zoeken. Nu weet ik wel dat kleine ukkies tot een jaar of 3 weinig weerstand hebben, maar toch. Gaat het een paar dagen goed, wij blij, gaat het meteen weer minder. HA zegt: slechte winter, je ventje heeft last van z'n darmpjes door de verkoudheid. Tja aan virussen kunnen ze niks doen. Inmiddels zijn we vandaag weer opnieuw begonnen. Hoge koorts, nog steeds verkouden en hij is helemaal op. Dood op... Heel misschien wordt het beter als zijn eerste tandjes doorkomen, want die doen hem nu ook erg zeer en daar kunnen ze ook behoorlijk ziek van zijn heb ik gehoord. Zelfs dat ze een maand of 3 kunnen "kwakkelen". Niet echt te vergelijken met jou verhaal, maar je blijft aan de gang met z'n kleine. Het hoort erbij, maar dat je hier nou blij van wordt en dat de eerste maanden. Nee niet echt... Maar succes met de kleine en ik hoop dat ze snel gaan uitvinden waar het allemaal vandaan komt...
Ik was vroeger ook altijd een heel ziekelijk kind. Altijd verkouden en keelontsteking Op latere leeftijd bleek uit tests dat ik allergisch was voor een aantal dingen waaronder heel erg voor huisstofmijt.
hallo allemaal bedankt voor jullie reacties helaas is het hier niet beter geworden met infecties ze heeft er zelfs een nieuwe bij dat heeft de kno arts vorige week vastgesteld dus nog meer antibiotica helaas mar erg fijn dat jullie me een beetje begrijpen bedank liefs missie