rolluiken

Discussion in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' started by yasgok, Aug 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yasgok

yasgok Actief lid

Feb 13, 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Hoi,

Mijn dochter heeft in haar kamer rolluiken dus als het ochtend is het nog steeds pikdonker in haar kamer.Hierdoor slaapt ze dus van 21.30 uur s' avonds tot 10.00 uur volgende dag.

Het grote probleem is als wij gaan logeren bij mijn familie om de zoveel weken slaapt ze niet door. In de ochtend wordt het kamer weer licht waardoor ze dan al om 7 uur wakker is en niet meer wil slapen. Ze is gewend aan de rolluiken.Heeft u tips??

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Staff Member

Mar 9, 2010
    2,192
    5
    38
    Hoi hoi,

Je kunt proberen het zo donker te maken. Het is wel zo, dat slapen tot 10.00 uur meer uitzondering is dan regel. Verder denk ik niet dat er iets aan te doen is.

Groetjes Adrienne

3. yasgok

yasgok Actief lid

Feb 13, 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Hoi,

Maar ze moet toch gemiddeld elke dag 12 uur ongeveer slapen??Ze gaat altijd rond 21.30 uur naar bed.

4. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Staff Member

Mar 9, 2010
    2,192
    5
    38
    Hoi hoi,

Het is wel goed voor kinderen dat ze 12 uur slapen, maar als de nacht korter is, dan kun je overdag wat meer laten slapen. Ik denk dat de meeste kinderen wat eerder naar bed gaan. Misschien is dat een optie, wat eerder op bed leggen in de avond. Gaan jullie altijd voor een nachtje of voor meerdere nachten?

Groetjes Adrienne

5. yasgok

yasgok Actief lid

Feb 13, 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Meestal 1 nachtje. Ik vind het wel fijn dat ze wat later naar bed gaat dan kunnen wij ook wat uitslapen.Is wel mooi meegenomen:)

6. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Staff Member

Mar 9, 2010
    2,192
    5
    38
    Hoi hoi,

Dat snap ik!! 1 nachtje is wel te overbruggen toch?

Groetjes Adrienne

Share This Page